Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mikä saa ihmisen pahimpaan sesonkiaikaan hiihtokeskukseen. Kuva Leviltä..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti liikaa.

Vierailija
2/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se korona ulkona tartu, ainoastaan kaupoissa ja ravintoloissa. Niin ja busseissa ja junissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se korona ulkona tartu, ainoastaan kaupoissa ja ravintoloissa. Niin ja busseissa ja junissa.

Lähinnä nyt ajattelin laskettelun mieluutta. Itselle melkein parasta kun jonossa Max 10 henkeä

Vierailija
4/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosi gamalaa =D

Vierailija
5/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaisten hiihtoloma. Ei koululaisia voi keskenäänkään kotiin jättää. 

Vierailija
6/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pysyttelen kotona, en osaa lasketella.

Mutta pitäisikö noidenkin viettää loma-aikaa kotona kökkimässä?

Kaljatörpöt kourassa?

Musta on hienoo, kun menevät laskettelemaan ja hiihtämään, nauttimaan liikunnasta.

Älä nyt viitsi, AP.

Vierailija
7/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai se tarttuu ulkonakin.

Meinaatko, että virus on ajatteleva olento joka on päättänyt olla tartuttamatta ulkona?

Virus leviää tuulen mukana pitkälle ja mikäli on tuuleton ilma se jää ilmaan leijumaan.

Tällaisesta viruspilvestä vedät kerran henkeä, niin se on sitten siinä.

Vierailija
8/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna etelän hiihtolomaliset erottuivat paikallisessa Citymarketissa maskittomina, etenkin nuoret miehet. Me paikalliset olemme käyttäneet maskeja, desinfioineet käpälämme ja pitäneet turvavälejä erittäin hyvin. Ikävää, että kaikki eivät tunne vastuuta viruksen taltuttamiseksi!

Vierailija
9/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiihtolomalla Levillä seisomassa hissijonossa.

Ja maksoinkin vielä siitä huolella.

Vierailija
10/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna etelän hiihtolomaliset erottuivat paikallisessa Citymarketissa maskittomina, etenkin nuoret miehet. Me paikalliset olemme käyttäneet maskeja, desinfioineet käpälämme ja pitäneet turvavälejä erittäin hyvin. Ikävää, että kaikki eivät tunne vastuuta viruksen taltuttamiseksi!

Höpö höpö! Kyllä lappalaiset tunnistaa kun maskeja ei ole naamalla

Vierailija
11/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljatörpöt kourassa?

Musta on hienoo, kun menevät laskettelemaan ja hiihtämään, nauttimaan liikunnasta.

Älä nyt viitsi, AP.

Ainoa vaihtoehtoko on lähteä Lappiin pk-seudulta tai juoda kaljaa kotona? Mitään muuta ei ole?

Vierailija
12/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että virus on ajatteleva olento joka on päättänyt olla tartuttamatta ulkona?

Virus leviää tuulen mukana pitkälle ja mikäli on tuuleton ilma se jää ilmaan leijumaan.

No itse olen vetänyt henkeä viruspilvestä todistetusti useasti eikä ole tarttunut.

T. Yläkouluope Itä-Helsingistä

Vierailija
13/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää todella vastuulliselta ja turvalliselta.... kuten hiihtokeskusyrittäjät väittävät... ei tartu korona ei...

Vierailija
14/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljatörpöt kourassa?

Älä nyt viitsi, AP.

Onkohan sinulla jonkun asteinen kehitysvamma.

Vierailija
15/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikähän mahtaisi olla syy siihen, että tätä aikaa kutsutaan sesongiksi. Kyllä on todella suuri mysteeri. Eihän tämä olisi mikään sesonki, jos siellä ei ketään olisi. 

Vierailija
16/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit jonossa.

Vierailija
17/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen vetänyt henkeä viruspilvestä todistetusti useasti eikä ole tarttunut.

Kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita, hyvä kuitenkin että sinä olet taudilta välttynyt.

Uudet virusmuunnokset lisäksi tartuttavat vieläkin tehokkaammin.

Kyllä virus myös ulkoa tarttuu, joskin hiemen epätodennäköisemmin kuin sisätiloissa.

Vierailija
18/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljatörpöt kourassa?

Älä nyt viitsi, AP.

Onkohan sinulla jonkun asteinen kehitysvamma.

Olen 66vuotias, vammainen siis🤔

Vierailija
19/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole olleet yhtä onnekkaita, hyvä kuitenkin että sinä olet taudilta välttynyt.

Uudet virusmuunnokset lisäksi tartuttavat vieläkin tehokkaammin.

Kyllä virus myös ulkoa tarttuu, joskin hiemen epätodennäköisemmin kuin sisätiloissa.

Avoimia tuulisia paikkoja rinteet, harvemmalle siellä tarttuu, mutta laskemisen jälkeen afterski sitten tartuttaa kun lähtevät iltaa viettämään.

Vierailija
20/24 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä itsekään miksi kaikkien on mentävä pakonomaisesti samaan aikaan, oli korona tai ei. Lapsillekin saa muutaman päivän lomaa koulusta kun pyytää. Minä menen yleensä silloin, kun etelänpellet ovat jo lähteneet, silloin ei ole ruuhkaa ja ilmakin on huomattavasti keväisempi, muhahhah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi