Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitäisi tykätä köyhistä miehistä kun miestenkään ei tarvi tykätä rumista naisista?

Vierailija
22.02.2021 |

Niin se vaan on että naiset haluaa mieheltä menestystä, ja miehet naiselta ulkonäköä. Molemmat pinnallisia arvoja, mutta vain naisia haukutaan kullankaivajaksi ja paheksutaan, kun taas miesten kohdalla sanotaan että se on ihan luonnollista. On sekin ihan luonnollista että heikompi sukupuoli haluaa kumppanilta vakautta ja turvallisuutta. Molemmat pinnallista, mutta samalla myös luonnollista. Tuntuu että nykypäivänä naiset vetää kaikeassa lyhyemmän tikun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henk kohtaisesti olen huomannut että nuoret twinkki pojat on naisten keskuudessa hoteimpia - ikinä kuullut yhdenkään naisen oikeasti välittävän menestyksestä.

Vierailija
2/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mua ei ole koskaan kiinnostanut miehen maallinen mammona ja kunnianhimoisuus on lähinnä oksettava piirre. Ei olla tyytyväisiä mihinkään ja omaa arvoa mitataan ulkoisilla saavutuksilla. Turvallisuuden mies tuo luonteellaan, ei yhteiskunnallisella asemallaan.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne ole pinnallisia arvoja. Nainen hakee menestyjää ihan geenipohjaisesti, koska haluaa itselleen ja lapsilleen parhaan mahdollisen puolustajan/elättäjän. Ja mies hakee kauneutta, koska haluaa lapsilleen hyvät geenit ja arvostusta muiden urosten silmissä. Molemmat ovat ihan ok kriteereitä. Muutoin olen miehenä aP:n kanssa samaa mieltä, kyllä naisella saa olla odotuksia miehestä. Ne jotka tästä vinkuu on luuseri miehiä, jotka uskoo että vaikka on juntti, ruma ja köyhä niin naisilla olisi joku velvollisuus heistä huolehtia. 

Vierailija
4/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesmiehet on sika ällöi hyi vitsi mut ei juma joku lapsiläheinen lääkäri maistuis mullekkin, palkka vaan plussaa. Tai siltä se tuntuu. Jos lääkäri olisi yhtä vähän arvostettu ja palkattu kuin siivooja niin ei silloin kyllä maistuis tuo lääkäri.

Vierailija
5/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaton mies ei ole turvallinen pitäisi olla kohtuullinen palkka jollaosllistuu omalta osaltaan ruokaan, asumiseen, puoleen lasten kaikkiin menoihin ym talouden menoihin

Vierailija
6/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä etsin miehestä enempi ulkonäköä kuin varallisuutta. Mulla tosin on sitä itsellänikin.

Vierailija
7/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt voi heittää "heikompi sukupuoli" -kortin pöytään kun kaikki muut kortit on jo heitetty. Oksettavaa epä-älyllisyyttä.

Vierailija
8/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Mutta tarvittaessa on hyvä omistaa kyky nousta tuollaisten asioiden yläpuolelle. Olen täysin kunnianhimoton mies jota ei minkäänlainen lampailu kiinnosta ja minulla on kumppanin kanssa todella hauskaa vaikka hän ei ole mitenkään objektiivisesti kaunis.