En pärjää elämässä
Olenko ihan viallinen kun en pysty asioihin, jotka on muille ihmisille täysin normaaleita? Pelkään kanssakäymisiä, koska olen huono keskustelemaan ja häpeän itseäni sekä elämäni tyhjyyttä. Tämä ongelma heijastuu ihan kaikkeen elämässäni.
Minulla ei ole ystäviä eikä parisuhdetta, sillä en osaa tutustua muihin rennosti saatikka ylläpitää ihmissuhteita. Työelämä ahdistaa enkä usko pärjääväni missään työssä, kun olen kaikilta osin vääränlainen ominaisuuksiltani enkä täytä asetettuja vaatimuksia. Mihinkään harrastusryhmiinkään en ole saanut itseäni pakotettua, kun kumminkin vetäytyisin siellä itseeni enkä osaisi olla muiden kanssa.
Tätä samaa on kestänyt vuosia ja monet itkut on tullut itkettyä tämän vuoksi. Aivan liian usein mietin, että voisinpa jo lähteä täältä maanpäältä. En vaan jaksa enää.
Kommentit (8)
Etsi netistä muita introverttejä kenelle luottamus yms. on tärkeää.
Tunnen tuskasi. Mies minulta löytyy, mutta pikkuhiljaa olen menettänyt kaikki vähät kaverini. Enkä vain saa uusia vaikka olen ollut aktiivinen. Lisäksi jäin viimekeväänä työttömäksi ja usko siihen, että saisin töitä on olematon. Aina joku on minua parempi.
Enpä olisi esim. 10v sitten ajatellut, että elämästäni tulee tämmöistä.
Mä oon täysin samanlainen. Vielä viitsin haaveilla parisuhteesta ja normaalista työssäkäyvän elämästä vaikka tiedän itsekin sen olevan tyhjä haave. Ystäviä tai mitään menoja en oikeastaan haluakaan.
Näin on. Kaukana ovat ajat, jolloin töissä sai duunata vain töitä.
Gareth Emery & Standerwick - Saving Light (feat. HALIENE) - YouTube
<3
Vierailija kirjoitti:
Etsi netistä muita introverttejä kenelle luottamus yms. on tärkeää.
tämä
Ala harrastaa lukemista, kuntoilua ja retkeilyä ensin yksin. Tee asioita vaikka yksin mieluummin kuin vain vatvot. Toimeliaisuus piristää ja kohottaa tsetuntoa.
Tutustu netin kautta ihmisiin ilman paineita.
Tsemppiä! Uskon, että olet hyvä ja fiksu tyyppi ja löydät vielä paikkasi <3