Mistä kaupasta saa kalliita vaatteita Helsingissä?
Olen ehkä hieman liian homssuinen Helsingin reissulle. Tulen ”maalta” ja olen lähdössä Helsinkiin lomalle sukulaisiin, mutta häpeilen habitustani.
Mistä saisi kalliita vaatteita? Kotikaupungissani kalleimmat ovat Sokoksella, enkä pidä valikoimasta.
Ja etsin vaatteita kuluvan viikon säälle sopivaksi.
Vinkkejä ja suosituksia mualaishipille?
Kommentit (15)
Utelilaisuudesta - Miksi haluaist löytää nimenomaisesti kalliita vaatteita, etkä esimerkiksi tyylikkäitä ja tai laadukkaita sekä hyvän -näköisiä että ennen kaikkea käyttötarkoituksen mukaisia vaatteita?
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
Mene vaikka Kämp Galleriaan.
Googletin, ja saapumisohjeetkin tuntuvat helpoilta ymmärtää.
Taitaa olla juuri sellaista, mitä etsin. Kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo, siellä Arela, Ralph Lauren tai Marimekko ovat hintavammasta päästä.
Siinä Aleksanterinkadulla on myös Max Mara ja Zio, löytyy varmasti hintavampia juttuja niistäkin.
Vierailija kirjoitti:
MyCoko
Jahas, tästäkään en ollut kuullutkaan. Kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Utelilaisuudesta - Miksi haluaist löytää nimenomaisesti kalliita vaatteita, etkä esimerkiksi tyylikkäitä ja tai laadukkaita sekä hyvän -näköisiä että ennen kaikkea käyttötarkoituksen mukaisia vaatteita?
Se vähän yksinkertaisempi mies
Itsekin hieman yksinkertaisempana yhdistän kalliin ja laadukkaan. Uskon myös, että hyvännäköiset yleensä maksavat. Eivätkä ne myöskään kulu, kuten jotkut en-edes-sano-minkä-ketjun-vaatteita-käytän rievut. Siispä olisi vaatteet seuraavallekin reissulle!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Aleksanterinkadulla on myös Max Mara ja Zio, löytyy varmasti hintavampia juttuja niistäkin.
Hienoa, paljon kiitoksia! Tätä menoa minulla kuluu kokonainen päivä tsiigaillessa tarjontaa!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, paljon kiitoksia! Tätä menoa minulla kuluu kokonainen päivä tsiigaillessa tarjontaa!
Ap
"Tokmanni" on hyvä.😁😁😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Tokmanni" on hyvä.😁😁😁.
No ei ole 😂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Tokmanni" on hyvä.😁😁😁.
No ei ole 😂
Ap
Mene sitten stockmannille.
Jos oikeasti tarkoitat kalliita vaatteita, niin sitten Della Marga Pohjoisespalla Akateemista kirjakauppaa vastapäätä. http://www.dellamarga.com/home.html
Vaikka kirpparille, ei kait siellä ole määritelty ylähintaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"Tokmanni" on hyvä.😁😁😁.
No ei ole 😂
Ap
Mene sitten stockmannille.
Aaaa... nyt ymmärrän! Voisin käydäkin tosiaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti tarkoitat kalliita vaatteita, niin sitten Della Marga Pohjoisespalla Akateemista kirjakauppaa vastapäätä. http://www.dellamarga.com/home.html
Näyttääkin kalliilta. Kiitos tästäkin vinkistä!
Tuntuu, että nämä ”laatubutiikit” ovat keskittyneet sinne Esplanadille tai tienoille..? Tästähän tuleekin siinä tapauksessa näin niin kuin siirtymiä ajatellen kivuton shoppailupäivä!
Ap