Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita maatilan ns. emäntiä?

Vierailija
07.08.2006 |

Miten jaksatte? Minä olen ihan puhki. Joka aamu pitää herätä klo.5.00, oli sitten arki tai viikonloppu. Ei siis mitään pitkiä viikonloppuaamuja sängyssä lasten kanssa. Kertokaa muutkin mielipiteitänne tilanteesta.

Onko maalla niin mukavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä koe tätä elämää ollenkaan niin rasittavana kuin ap. Siihen varmasti tärkein vaikutin on se, että olen jo lapsuuteni maatilalla kasvanut, ja nämä poikkeavat työajat ovat minulla jo sisällä. Eli jollekin ne ovat poikkeavia aikoja, minulle niitä normaaleja, ja siksi en koe niitä rasittaviksi. En kaipaa viikonloppuja, sillä olen oppinut ajattelemaan, että elämä on yksinkertaisempaa kun se on tasaista. Ei tule unenvaihteluja viikonlopun vuoksi. Olen myös jo lapsuudessa sopeutunut siihen, että on olemassa kiireaikoja ja niiden vastapainona vähemmän työntäyteisiä talvikuukausia. Tiedän myös jo automaattisesti erikseen sanomatta, mitä milloinkin on tulossa. Minulla ei siis ole epärealistisia odotuksia, että puidaan nyt viikko, ja sitten syystyöt ovat ohi.

Tietysti toinen seikka, mikä nyt helpottaa minua tilan töiden osalta on se, että olen juuri äitiyslomalla, enkä tee tilan töitä nyt juurikaan. En siis herää aamuisin sikalaan, vaan jään lasten kanssa sisälle.

Että näin täällä.

Vierailija
2/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös emäntä. Lapsia ja eläimiä pihapiiri täynnä. Täyttä elämää eletään välillä yksinhuoltajana kun miehellä menee hommissa kellon ympäri. Poiskaan en tätä elämää vaihtaisi. Ja olenhan nytkin netissä surffaileimassa:D

Ap, miksi heräät jo klo 5? Voisiko aikataulua muuttaa niin, että saisit nukkua edes kello kuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi