Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa orgasmia seksissä

Orgasmiton
20.02.2021 |

Miten olisi mahdollista saada orgasmi seksin aikana. Nautin kyllä seksistä ja pidän siitä, mutta en saa orgasmia mikä tuntuu haittaavan myös kumppania. Minulla ei siis ole vakituista kumppania. Yksin saan kyllä orgasmin, mutta seksin aikana en ole koskaan saanut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kumppaniin pitää luottaa.

Paljon esileikkiä, aivot pois päältä, keskittyä vain nauttimaan eikä miettiä miltä näyttää.

Vierailija
2/8 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa vapautua ja rentoutua. Ehkä kun saat pidempiaikaisen kumppanin alkaa onnistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää antaa mahdollisuus orkulle.

Jännitys,, adrealiini.. Mikä saa mielikuvituksen laukkaamaan..

Siinä se..

Vierailija
4/8 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että jännitysmomentti (mikä on suurempi uuden kumppanin kanssa kuin yksin) vaikuttaa orgasminsaanti potentiaaliin negatiivisesti.

Ehkäpä säännöllisillä mindfullness-harjoituksilla saattaisi olla jännitystä lieventävä vaikutus pitkässä juoksussa.

Vierailija
5/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saanut kunnollista stimulaatiota, siinä se, Ei se orgasmi tule jollain ajattelulla tai aivojen narikkaan heitolla, kyllä  se mieskin tarvitsee sen kullin vatkaamisen - ihan samoin nainenkin kunnollisen riittävän ja hellän stimuloinnin. Eikä se useinkaan tule pelkällä naimisella, vaikka niin miehet uskovat ja useat väittävätkin.

Esileikki on usein naisen pääleikki.

Vierailija
6/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei se mieskään tosiaan saa mitään orgasmia pelkällä ajattelulla..mitä potaskaa naisille aina syötetään. Joku terapeuttikin sanoi, että pitää miettiä miten vanhemmat tekivät. ja millainen lapsuus olikaan! Voi herranjestas! Tuskin ankea lapsuus muuttuu helvetinmoiseksi orgasmiksi tosta vaan! Vituttaa moiset löpötykset.

Vierailija
7/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan sitä ei ajatella, vaan orgasmi tulee silloin kun on rentoutunut ja keskittynyt vain siihen miltä tuntuu. Tietysti vaatii (useimmiten) stimulaatiota, joko alapään alueella tai rinnoista tai vartalosta, mutta tärkeintä on että nauttii.

Vierailija
8/8 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ensin masturboimaan itseäsi miehen avustamana. Itse aloin tehdä noin. Lisäsimme muutenkin monipuolisuutta seksiin, esim opettelimme g-pistehierntaa. En ollut siis kumpaakaan aiemmin tehnyt. Saan nykyään g-pisteorkkuja ja olen saanut klitorisorkkuja miehenikin tekemänä. Niiden saaminen kestää kauemmin, joten mieluiten nykyään masturboin osana meidän yhteistä seksiä. Mies avustaa. Toki tehdään nykyään toisinkinpäin. Voimakkaampaa! Nämä ovat olleet meille uusia seksitapoja.

Ennen luulin olevani 'orgasmiongelmainen', nyt saan helposti ja kun vain haluan. Hyväksyn omatekemän, mutta kumppanin vahvistaman orkuk yhteiseksi. G-pisteorkku on myös aivan mahdottoman ihana. Ne mulle tekee siis mies, itse en osaa itselleni niitä tehdä.