Miksi kampaajat eivät suostu kerrostamaan hiuksia kunnolla?
Entinen vakikampaaja leikkasi joka kerta upean, reilusti kerrostetun pitkän polkan. Hän muutti pois ja olen sen jälkeen käynyt viidellä eri kampaajalla. Näistä jokainen on kerrostanut vai parin sentin matkalta, vaikka olen pyytänyt reilua kerrostusta. Pari kertaa olen reklamoinut ja käynyt korjauksessa, jossa lopputulos entistä lyhyempi, mutta lähes kerrostamaton polkka.
Eilen kävin taas uudella kampaajalla ja sain juuri sitä mitä halusin! Miksi moni kampaaja ei uskalla kerrostaa kunnolla?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Koska useimmilla suomalaisilla on niin ohut tukka ettei voimakkaat kerrostukset näytä hyvältä. Jää liian ohut kerros hiusta pituuksiin. Tuo varovaisuus kerrostamisessa jää helposti päälle jos on kantapään kautta oppinut että monella ei toimi kovin kerrostettu.
Tämän kampaaja voisi kyllä kertoa asiakkaalle ennen leikkausta.
Vierailija kirjoitti:
Koska useimmilla suomalaisilla on niin ohut tukka ettei voimakkaat kerrostukset näytä hyvältä. Jää liian ohut kerros hiusta pituuksiin. Tuo varovaisuus kerrostamisessa jää helposti päälle jos on kantapään kautta oppinut että monella ei toimi kovin kerrostettu.
Eikö kampaajan ammattitaitoon kuulu erottaa kenen hiuksiin voimakaskerrostus sopii ja kenelle ei? Eikä vaan ajatella, että useimmille ei sovi?
Sama vika. Niinpä lakkasin käymästä kampaajalla, kasvatin pitkät hiukset ja kerrostan itse.
Suoraan sanoen, useimmat suomalaiset kampaajat eivät vaan osaa leikata hiuksia kunnolla.