Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herkkien raskaustestien viivat!

Vierailija
20.02.2021 |

Tarina on pitkä, mutta lyhykäisyydessään; olen syönyt pillereitä mutta nyt epäilen olevani raskaana. Viimeisin tyhjennysvuoto oli olematon ja 2/3 ajasta vuoti vain vaaleanpunaista "valkovuotoa". Lähes kaikkia raskausoireita löytyy eivätkä alkuun tehdyt negatestit niitä poistaneet niinkuin aina teininä kävi kun kuvitteli olevansa paksuna. Eli en siis tiedä kiertopäivistä mitään ja olen vain päätellyt ensimmäisistä särky-kipu-lämpöilyoireista mahdollista hedelmöitymisajankohtaa.
Sunnuntaina tein tuollaisen todella herkän testin (näyttää 6pvää ennen menkkojen alkua tms) ja sain hyyyvinhyvin haalean toisen viivan. Toissapäivänä eli 4 vrk tuosta testistä tein samanlaisen ja viiva oli haalea mutta kuitenkin selkeä toinen viiva, ja selkeämpi kuin edellinen. Testiohjeessa myös sanotaan että viiva voi olla huomattavasti toista vaaleampi mutta on silti plussa. Tavalliset testit ei mielestäni näytä kuin yhtä viivaa. Kuivuessa tulee ehkä toinen viiva mutta lisää kuivuttuaan sekin häviää. Raskaana vai ei? Jokuhan minussa on pahasti vialla jos en raskaana ole, ja pelottaa hieman että mitähän tämä siinä tapauksessa mahtaa olla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että testistä riippuen ne plussa viivat näkyy todella haaleina jo ennen testin tekemistä kun kunnollisessa valossa niitä tihrustaa.

Vierailija
2/5 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin, ja tosiaan nuo tavallisten testien "viivat" nyt voi olla mitä vain. Mutta tuossa herkässä testissä oli molemmilla kerroilla kuitenkin selkeä viiva, toisella kerralla vielä selkeämpi kuin ensimmäisellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä taidat vain raskaana olla.

Vierailija
4/5 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö rfsun herkkää testiä?

Ne saattaa näyttää ihan mitä sattuu. Viimeisen reilun puolen vuoden aikana olen ollut kaksi kertaa raskaana, mutta saanut kuudessa kierrossa haalean haamun rfsun testeihin. Oikeasti olen ollut raskaana vain silloin, kun sain plussan muihinkin testeihin.

Myös mun 5v pojan pissasta tuli roskishaamu rfsun testiin, eikä hän varmasti ole raskaana.

Vierailija
5/5 |
20.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rfsun, jotain YAn testejä noi normit ja apteekista myös nuo herkemmät. En muista merkkiä