Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin omasta raskaustestistä

07.08.2006 |

Koska teillä näyttänyt plussan ja oletteko ottaneet sen monen tunnin pissa panttauksen jälkeen? Mä testasin kun menkat oli 2vk myöhässä ja oli kaksi tuntia edellisestä pissalla käynnistä=näytti negaa. Nyt menkkoja ei vieläkään kuulu ja jo kiertopäivä 53. Luulisi että plussa näkyy jos sellainen on, kun menkat oli testatessa sen kaksi vk myöhässä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

humpuukkia!

SIIS MINUN MIELESTÄ!

Tein ainakin 4-5 raskaustestiä kun menkat oli myöhässä.

Testit tein aamusta ja päivästä ja illasta ja yö myöhään ja aina miinusta!

Aloin jo epäillä kilpirauhasen vajaatoimintaa tai jotain kun ei niitä alkanut kuulua...

Tosin lääkäri sanoi että otetaan varmuuden vuoksi virtsa testi ja plussaa sitten näytti lääkärissä vaikka edellisestä apteekin testin tekemisestä ei ollut kulunut kuin 8 päivää...

Vierailija
2/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja negaa näytti... Kun menkkoja ei ruvennut kuulumaan(epäsäännöllinen kierto muutenkin mutta ei noin pitkä)menin lääkäriin kun menkat edelleen puuttui ja raskaanahan minä olin sillon viikot 6+ jotain nyt jo 18+6.. että omalla kohdalla se niistä apteekin raskaustesteistä.. siskolleni käynyt neljä vuotta sitten samoin ehti tehdä neljä testiä ja kaikki näytti negaa vaikka raskaana olikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen testannut esikoisesta samana päivänä kun piti alkaa ja heti tuli tumma viiva. Tästä toisesta maltoin odottaa siihen asti, että menkat oli 2pv myöhässä ja heti tuli tumma ja selkeä viiva... Mulla ainakin toiminut ihan ohjeiden mukaan enkä ole mitenkään pantannut ennen testin tekoa eli pissa on saattanut olla hyvinkin " tuoretta" ...

Toivottavasti sun kohdalla testi ei kuitenkaan jostain syystä näytä totuutta vaan olisit raskaana :-)

Tiina 25+5

Vierailija
4/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta näytti heti + (uskaltauduin kyllä testin tekemään vasta kun menkat pari viikkoa myöhässä). Tokasta samanlainen testi myös heti + (en muista enää kuinka pian testin tein, varmaan n. viikon siitä kun menkat piti alkaa). " Kolmosesta" tein testin kp28/28-30, näytti negaa ja menkat tulikin. Seuraavasta kierrosta sit kolmonen tärppäsi ja tein taas testin kp30/28-30, joka heti + . Kaikki samanlaisilla apteekin omilla testeillä tehtyjä testejä, eikä aamupissasta, vaan päivällä heti kun hiukankin pissahätä tuli (ei panttausta).

Vierailija
5/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lääkäri sanoi että otetaan varmuuden vuoksi virtsa testi ja plussaa sitten näytti lääkärissä vaikka edellisestä apteekin testin tekemisestä ei ollut kulunut kuin 8 päivää...

" Kuin 8 päivää..." Kahdeksassa päivässä ehtii paljon tapahtua! Sinulla ei varmastikaan ollut testiä tehdessäsi vielä tarpeeksi Hcg-hormonia virtsassa, jotta olisi tulos ollut + .

Tämä nyt vaan siksi, että jos testaa negan, niin voi hyvin muutaman päivän kuluuttua testatakin plussan - ei mikään mahdottomuus. =)

Vierailija
6/9 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut kaikissa kolmessa alkaneessa raskaudessa Apteekin testillä plussan jo ENNEN kun menkkojen olis ees pitänyt alkaa. Se on sitten asia erikseen että kax ekaa meni kesken, mutta viivat sain näkyviin jo tosi ajoissa. Ja menkkojen alkamispäivänä olikin sitten jo ihan selvät viivat näkyvissä. Myös tän tällä hetkellä meneillään olevan raskauden testasin ensin Acon 10:llä kp23/28 ja kp 24/28 sain jo Apteekin testilläkin selkeän vaikkakin testiviivaa haaleamman viivan. 28/28 Apteekin omalla sitten ihan selvä plussa.

titi75 rv 11+4

Vierailija
7/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hips, testasin kun menkat pari päivää myöhässä. en muistaakseni pissaa pantannut ennen. tuloksena oli haalea viiva. viikon kuluttua tein uuden testin, myös apteekin oma. silloinkaan en muista pantanneeni, ja tuloksena oli vahva viiva. nyt mennään rv 19+3, eli minulla ainakin näytti oikein.

mutta tietty kannattaa ehkä kokeilla jotain muuta testiä tai sit mennä terkkarille kokeisiin.

tikru

Vierailija
8/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, olen tehnyt sillä molemmat raskaustestit, kun kuukautiset ovat olleet vasta ihan muutaman päivän myöhässä (tosi säänn. kierto). Tulos oli esikoisen kohdalla ensin negatiivinen ja toinen näytti parin päivän päästä positiivista. Nyt toisen kohdalla tulos oli heti positiivinen. Ohjeissa sanotaan, että testin voi tehdä mihin vrk:n aikaan hyvänsä, mutta kaikkein varmin tulos tulee aamupissasta, joka on ollut mahd. pitkään rakossa. Esikoiselta tein aamupissasta, nyt muistaakseni päivällä ja yritin pantata vessareissua vähän pitempään.

Jos tulos on aina vaan negatiivinen eikä menkkoja kuulu, kannattaa ehkä viedä aamupissanäyte tk:n labraan. Jos sekin on negat, ei auta kuin odotella seuraavia menkkoja ja ottaa yhteyttä lääkäriin, mikäli tämmöinen meno jatkuu.

Vierailija
9/9 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin melko säännöllinen kierto ollut 30pv. Johan tässä pitäisi seuraavat menkatkin pian tulla :-( negaa näytti silloin 40kp joten eiköhän ne menkat sitten muista syistä jäänyt väliin.. tylsä vaan odotella kun ei pysty olla sata varma enkä viiti turhaa tehdä enempää testejä. Kiitos vastauksista :-)