Huomenna mulle laitetaan posliinikuoret:)
kuuteen yläetuhampaaseen. Pääsen vihdoin eroon näistä kuluneista hampaanräyskistä. Jes!
Kommentit (7)
hintava on, mutta otin pienen lainan;) ja se hammasdoctor sanoi, että näistä narskutelluista tyngistä tulee oikeasti tosi hyvät! nyt en vain tiedä, että valitsenko jenkkihymysävyn vai luonnollisen kellertävät...:)
Saa kai niitä sellaisina uskottavankin värisinä, jotka ei hohda diskossa?
ts. kellervää sävyä, koska sitten kuulemma ei näytä vanhetessa ihan epäluonnolliselta. Mutta kyllä tekis mieli ottaa jenkkihymy, kun kerran maksan.
mä tarvitse saman homman: yläetuhampaat (3 kpl) kuluneet hoitamattoman ristipurentavirheen takia (kiitti vaan kouluajan hammaslääkärit :o( ). Mitä maksaa (per/hammas) ja missä teetät remontin?
mulle pitää kyllä tehdä purentakiskot myös narskutuksen takia.
Laitetaan Helsingissä, Lauttasaaressa. Helsingissä moni yksityinen hammaslääkäriasema tekee toimenpiteitä. etsipä googlesta.
Nykyisin olen vaihtanut hammaslääkäriä, ja hänen laittamansa kuoret ovat kyllä hyvin pysyneet. Tosi luonnollisen näköiset, ei varmaan kukaan (joka ei tiedä) arvaisi että mulla on posliinikuoret.
niin saat ihan upouudet hamput! ja sitten ei poltella enääs yöpäkääryleitä tai kitata kahvia! nih ettäs tiät!