Miksi naiset tuoksuvat aina niin hyvältä?
Kommentit (14)
Jotain feromoneja. Tuoksuu miehetkin.
Jostain olen kuullut, että toisilleen geneettisesti sopivat ihmiset miellyttävät toisiaan tuoksullaan. Tiedä sitten.
Melko suloista. Ja vaikeata nuuhkia ketään saamatta pervon leimaa.
Hajut ja hajuaisti on alkukantaisia ja intiimejä asioita ja siksi vaikeata maastoa.
Olen aikuinen nainen ja työkaverin teinitytön hiuksista lähti kerran hyvä hoitoaineen tuoksu. Tyttö seisoi vieressäni ja mitään ajattelematta nostin yhtä suortuvaa ja nuuhkaisin. Sanoin samalla että hyvä tuoksu ja kysyin mikä hoitoaine mahtaa olla. Äitinsä katsoi minua järkyttyneenä ja paheksuen.
Juu mä ainakin. Olen ollut koko viikon kuumeessa enkä ole jaksanut mennä suihkuun. Hikoilua ja palelua vuorotellen, pesemättömät kainalot, pinppi ja pylly, hiukset limapiiskana. Hampaitakaan en ole jaksanut pestä 3 päivään. Haluatko tulla nuuhkimaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa. Tahtoisin ihan vain nuuhkia naisia, se toisi jo tyydytystä. Ikävä kyllä myös nuuhkiminen on uros sukupuolelta kielletty.
Heti kun opit näkemään naiset yksilöinä etkä vain mielihyväsi välineinä saatat jopa päästä nuuhkimisetäisyydelle.
Tuoksuu miehetkin ;) . Oman miehen tuoksusta huumaannun edelleen 20 vuoden jälkeen. Mistään dödöistä tai partavesistä en tykkää, sellaiset miehet löyhkää ällöille, mutta juu, joskus vaikka esim. hississä kun sattuu jonkun luonnollisen hyväntuoksuisen miehen kanssa samaan aikaan, tekisi mieli vetää tuoksua syvälle sieraimeen...
Naiset käyttää hyvänhajuista shampoota, hoitoainetta, suihkusaippuoita, vartalovoiteita, hajuvesiä yms.
Naiset myös pyykkää vaatteensa hyvänhajuisilla pyykkiaineilla ja käyttää myös huuhteluainetta. Naiset on aika tarkkoja kaikista hajuasioista. Naiset tietää itsekin tuoksuvansa hyvältä.
Miehet taas käyttää paljon vähemmän kaikkia tuoksuvia tuotteita. Siksi miesten nenään naiset tuoksuu hyvälle. Monet ihmiset myös tuoksuu hyvälle ihan luonnostaan. Yleensä ne on naisia. Jostakin syystä miehet ei tuoksu hyvälle, ainakaan luonnostaan. Johtuuko testosteronista? Ehkä se aiheuttaa miesten "huonomman" hajun.
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttää hyvänhajuista shampoota, hoitoainetta, suihkusaippuoita, vartalovoiteita, hajuvesiä yms.
Naiset myös pyykkää vaatteensa hyvänhajuisilla pyykkiaineilla ja käyttää myös huuhteluainetta. Naiset on aika tarkkoja kaikista hajuasioista. Naiset tietää itsekin tuoksuvansa hyvältä.
Miehet taas käyttää paljon vähemmän kaikkia tuoksuvia tuotteita. Siksi miesten nenään naiset tuoksuu hyvälle. Monet ihmiset myös tuoksuu hyvälle ihan luonnostaan. Yleensä ne on naisia. Jostakin syystä miehet ei tuoksu hyvälle, ainakaan luonnostaan. Johtuuko testosteronista? Ehkä se aiheuttaa miesten "huonomman" hajun.
Keinotekoiset hajusteet jolla peitetään ihmisen luonnollista tuoksua, on ällöttävää sekä naisilla että miehillä. Etenkin hajujen sekoitus, voimakkaat pyykkiaineet, shampoot, vartalovoiteet, dödöt ja vielä kunnon tujaus hajuvettä, hyi hemmetti oksettavaa. Puhdas ihminen, hajusteettomasti pyykätyt vaatteet, ehkä joku mieto dödö, =hyvä tuoksu. Jotkut sairaudet ja lääkitykset toki aiheuttaa pistävää hajua hikeen ja ihoon, mutta ei niitäkään kannata yrittää peittää voimakkaalla keinotekoisella hajusteella, koska se aiheuttaa tuplana pahan hajun.
Onneksi nykyään naisten voimaantuminen on tehnyt itsensä myymisestä yleisesti hyväksyttyä, joten hieman rumempi ja lihavampi setämieskin pääsee nuuhkimaan ja rassaamaan 18-vuotiaiden lukiolaistyttöjen värkkejä suhteellisen edullisesti.
Kyllä mies tuoksuu myös hyvältä. Siis sellainen mies, johon itse on ihastunut tai rakastunut. Feromonit ne feromonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinotekoiset hajusteet jolla peitetään ihmisen luonnollista tuoksua, on ällöttävää sekä naisilla että miehillä. Etenkin hajujen sekoitus, voimakkaat pyykkiaineet, shampoot, vartalovoiteet, dödöt ja vielä kunnon tujaus hajuvettä, hyi hemmetti oksettavaa. Puhdas ihminen, hajusteettomasti pyykätyt vaatteet, ehkä joku mieto dödö, =hyvä tuoksu. Jotkut sairaudet ja lääkitykset toki aiheuttaa pistävää hajua hikeen ja ihoon, mutta ei niitäkään kannata yrittää peittää voimakkaalla keinotekoisella hajusteella, koska se aiheuttaa tuplana pahan hajun.
Eipä hajuvedellä tms ole tarkoitus peitellä mitään muita hajuja. Itse pesen itseni ja pyykkini hajusteettomilla aineilla koska haluan nauttia hajuvedestäni (maltilla, tietenkin). Ihan kuin näitä kalliita aineita suhrattaisiin pesemättömään kroppaan kuin jotain ilmanraikaistinta.
1800-luvulla peiteltiin hajuja. Nykyään peseydytään.
Hajuvesi... shampoo... tms.
Tosta tulikin mieleen kun kerran joku mies tuli bussissa taakse istumaan ja oikein kumartui eteenpäin, haisteliko kenties? 😂
Olen miettinyt samaa. Tahtoisin ihan vain nuuhkia naisia, se toisi jo tyydytystä. Ikävä kyllä myös nuuhkiminen on uros sukupuolelta kielletty.