Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole harhoja -_- Kerron mistä tässä viimeisimmässä jutussa on kyse

Vierailija
16.02.2021 |

Sain vuokratyöfirmalta keikkatarjouksen. Jälleen totaalisen pas.kan matkan päästä, mutta olen niin v í ț u n tunnollinen, että SILTI aloin heti selvittelemään miten pääsisin paikalle ja kauanko matka kestäisi. Viestissä PYYDETTIIN OTTAMAAN YHTEYTTÄ, mikäli keikka kiinnostaa ja haluaa lisätietoja
Tekstari oli ihan ok ja sallittu tapa ottaa yhteyttä.

Työn piti kestää pari kuukautta, joten arvelin, että palkka olisi suht ok ja voisin käyttää omaa autoani.

No, minunpa viestiini ei vastattu yhtikäs mitään. Odottelin muutaman päivän. Ei reaktiota. Laitoin viestiä, etten halua työskennellä paikassa, jossa minut ignoorataan tällä tavalla. Ei edelleenkään mitään vastausta tähän päivään mennessä.

SOITIN. Parille eri tyypille. Ei vastausta. Soitin vielä uudestaan hetken päästä. Ei mitään reaktiota.

Laitoin sähköpostia nyt illalla, ja sain vastauksen, että viesti estettiin. Sain jo aikamoiset raivarit, kunnes lähetin viestiä toisesta osoitteesta (vuokratyöfirma ei tiedä tätä s-postiosoitetta) ja sekin estettiin. No tässä vaiheessa tajusin, ettei nimenomaan MINUN viestejäni olla (välttämättä) estettt, MUTTA SILTI kukaan ei vastaa minulle yhtään mitään mihinkään ja menee hermo!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan halua olla tuollaisten firmojen listoilla. En minä edes hyödy siitä mitenkään, kun ei heillä ole ikinä tarjota mitään hommia ja silloin pari kertaa vuodessa kun jotain tulee, se on AINA ihan v--n kaukana kotoani yhdessä pa.skakaupungissa.

Vierailija
2/3 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V---n puhelin, kirjoitusvirheet johtuvat tästä pas.kaluuristani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei luurini ole pas.ka, mutta älyluurit eivät kestä kuin ehkä vuoden hyvänä. Tämä on jo tiensä päässä. Hommasin tämän muistaakseni 2019.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän