Voiko ELÄMÄSTÄ saada orgasmin?
Siis että elämä on niin hyvää että kokee jollain tasolla sellaisen?
Kommentit (9)
Runotyttö-kirjoissa Emilia koki ajoittain "leimahduksia", hyvän olon sykähdyksiä.
Älkää nyt sitä seksuaisuutta joka paikkaan tuputtako.
En tiedä, mutta mulla oli kummallinen kokemus autossa yksi päivä. Radiosta alkoi joku tuttu biisi, jota en ihan heti tunnistanut. Kun laulu alkoi ja tunnistin biisin, niin mun yli pyyhkäisi semmoinen kihelmöivä lämmin aalto ja kun se oli mennyt koko kehon läpi niin tuli rentoutus. Se ei ollut mitenkään seksuaalinen kokemus, mutta kuitenkin lähimpänä voisin kuvailla tunnetta orgasmina.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta mulla oli kummallinen kokemus autossa yksi päivä. Radiosta alkoi joku tuttu biisi, jota en ihan heti tunnistanut. Kun laulu alkoi ja tunnistin biisin, niin mun yli pyyhkäisi semmoinen kihelmöivä lämmin aalto ja kun se oli mennyt koko kehon läpi niin tuli rentoutus. Se ei ollut mitenkään seksuaalinen kokemus, mutta kuitenkin lähimpänä voisin kuvailla tunnetta orgasmina.
Niin! Eli voiko elämästäkin tavallaan etsiä "hyvää kohtaa" jossa kokee hyvänolon tunnetta!
Ap
Voi. Jos tietäisit montako allekirjoittanut on saanut av mammoilta. Kiitos mammat
"Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet."
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Eli voiko elämästäkin tavallaan etsiä "hyvää kohtaa" jossa kokee hyvänolon tunnetta!
Ap
Kai tätäkin voi jollain tapaa harjoittaa, en tiedä. Tuo oma kokemukseni tuli ihan puskista! Sen verran oli muutakin hyvää tilanteessa, että olin ollut lukkiutuneena useamman päivän kotona, kun ei ollut mitään syytä poistua, mutta sitten lähdin käymäán kaupassa ja aurinko paistoi ja oli jo valmiiksi hyvä olo. :)
Joo, sellaisia pieniä. Kun kävelen pienessä pakkasessa ja kuuntelen musiikkia. Elämä on hyvää ja hymyilyttää:)