Iiiiiiik, minulle tarjottiin
eskariopen paikkaa pkssa jonne aiemmin keväällä hain lastenhoitajaksi.
Mutta mulla on jo toinen työpaikka hoitsuna joka sijainniltaan hieman huonompi mutta ei paha sekään ja se olis täyspäiväinen työ ts kuin ope joka olis 6h.
Open paikan ottaisin heti mutta s eliksa:((
Me ei tulla toimeen jos mun bruttopalkka olis kummoisesti pienempi siitä mitä hoitsun hommassa olis kun tekisin 8h päivää.
Ei tultais toimeen vaikka lastemme maksimipvähoitomaksukin pienenis n.80e/kk eli olis 300e/kk.
APUA mitä teen, mitä tekisit??
Opena en ole edes ollut mutta tuo pomo sanoi että sulla on kuitenkin 5v työkokemus ja omia lapsia ja alan koulutus sekä avoin mieli.
Päässä surisee!!!!!
Kommentit (5)
Ja ainakin pk-seudulla varmasti voisit tehä sillon tällön vuoroja myös hoitsuna, jos tarve vaatii.
jos pomonkin mielestä on sopiva siihen??
ja osasyy on teidän, RASITTAVAT vanhemmat.
en tiedä saanko kirjoitettua tarpeeks selkeesti kun edelleen nuppi surisee asioiden saamista käänteistä ja on kiire asioille mutta yritetään:) Työmatkakuluihin se ei niinkään vaikuttais koska kulkisin kuitenkin samaa matkaa autollamme miehen kanssa jolla on työpaikka lähellä tuota hoitsupaikkaani. Sen säästäisin ettei tartteis koskaan ostaa seutulippuja jos tuon open paikan ottaisin. Vero% varmaan olis kans jonkin verran pienempi vaikkei se hirveen suuri olis muutenkaan kun on tota asuntolainaa sen verran.
Täs on nyt vaan hyviä ja parempia vaihtoehtoja, itte haluaisin eniten tuon open paikan 6h työajalla mutta se on asia mikä todnäk tyssää silkkaan rahaan koska toimeenhan on tultava. Sit olis jos oikein käsitin niin 8h opepaikka ja sitten lyhyempi sijaisuus hoitsuna jota en edes harkitse.
Nykyinen paikkani olis 10kk sijaisuus kuten nuo openkin paikat.
Ja mitä pätevyyteen tulee niin nykyisinhän on myös peruskouluissa ei opettajia opeina, sitä en kyllä itsekään oikein niele.
Ap
saat kuitenkin mielekkäämmän työn lähempää, saat olla enemmän lastesi kanssa ja tulevaisuuden työelämäänkin lisämeriittejä!