Joku tietokonenörtti, auta!
Eräs nettisivusto ilmeisesti vähän tökkii, eräällä sivuston hakulomakkeellaan mulla on numerosarja sellaisella väärällä rivillä, joka ei jostain syystä näy sivulla, lomakkeesta näkyy siis vain osa, eikä lomakekuvaa voi mitenkään vierittää sivummalle, että pääsisin ottamaan sieltä sen numerosarjan pois. Ja näkymä on puutteellinen, kun se kirjoittamani numerosarja rajoittaa näkymää/yrittää hakea sillä jotain, ja kun ei löydy, lomake on muutoin tyhjä.
Äh, hiton vaikea selittää. Ymmärsiköhän kukaan.
Olen jo yrittänyt tab-näppäimellä pystyä hyppimään ruudukkoa oikealle/sinne näkymättömiin, missä se poispyyhittävä numerosarja on, ei auta.
Vaihdoin näkymän myös kännykän näkymästä tietokoneruudun näkymään, jotta lomakkeen näkyvyys suurentuisi, no suurentui joo muttei riittävästi, en "ylety" näkemään edelleenkään sitä ruutua josta numero pitäisi saada pyyhittyä, eikä lomaketta pysty vierittämään siinäkään näkymässä.
Myöskään uloskirjautuminen ja sitten takaisintulo ei auta.
Joku bugi vissiin, mutta onko nyt mitään muuta konstia vielä, miten ylettyisin sinne kohtaan mitä en näe ja saisin sen kirjoittamani numerosarjan tyhjennettyä, ennenkö otan sivun tekijöihin yhteyttä?
Kommentit (8)
En tiedä paljoakaan näistä laitteista, eli en voi paljon auttaa. Kannattaa ehkä kysyä joltain joka tietää.
Tyhjennä evästeet. Pitäisi lomakkeidenkin tyjentyä
Selaimestasi en tiedä mutta tyhjennä sieltä sivustojen lomaketiedot jostain asetuksista. Eli ne tiedot jotka selain tallettaa erilaisista weppilomakkeista jos sen sallit ja täydentää valmiiksi kun avaat saman sivun myöhemmin. Voit myös tyhjentää kaiken mahdollisen selaimesta. Lisäksi yleensä selaimessa sivuja saa zoomattua mutta en tiedä miten helppoa se mobiililla on.
Muuten voisin auttaa mutta kun huuteley nörtiksi niin saat ihan itse ratkaista ongelmasi
Kokeile niin että pienennät selaimen ikkunaa, jolloin tulee vieritettävät sivupalkit näkyviin tai sitten kokeile selaimen lähennä/loitonna toimintoa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile eri selaimsella, Chrome, Firefox, viimeisin versio Edgestä...
Halleluja!! Latasin kännykkääni Edgen ja kokeilin, JA tämähän toimi! Ai että et usko kuinka pelastit päiväni, olen ränkännyt tätä eilisestä asti! KIITOS! 😄💐🌸🏵️🌹🌺☘️
Ap
Ja kiitos muillekin vastauksista. Niin paljon kun täällä palstalla on välillä kakkaa, niin välillä täältä saa ihan oikeasti apua. Ihan todella loistavaa!
Ja sori jollekin joka pahastui nörtti-sanasta, en minä sitä pahalla tarkoittanut.
Ap
Kokeile eri selaimsella, Chrome, Firefox, viimeisin versio Edgestä...