Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö rakastamaan sitä henkilöä jota eniten vihaat?

Vierailija
15.02.2021 |

Jeesus vaati seuraajiaan rakastamaan vihamiehiään ja antamaan heille anteeksi. Myöhemmin Paavali ja Johannes silittävät kirjeissä että se joka elää vihassa ei ole Jumalassa eikä pääse taivaaseen sillä Jumala on rakkaus joka rakastaa niitä jotka rakastavat muita ja antavat heille anteeksi. Joten kuinka hyvin olet noudattanut ja täyttänyt tämän vaatimuksen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestihan vihamiehet tulevat kertomaan sinulle miten kaltoinkohtelet itseäsi. Joskus saa sellaisen Ahaa kokemuksen.

Vierailija
2/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole vihamiehiä enkä usko että se muutenkaan on kovin yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noudattanut eikä ole aikomustakaan. Pystyn vallan mainiosti vihaamaan sitä henkilöä jota eniten rakastan eli äitiäni. Kymmenessä käskyssä ei käsketä huolehtimaan omista lapsista ja rakastamaan heitä, vaan mielistelemään auktoriteetteja. Elä sinä siellä jumalassasi muiden kaltaistesi kanssa äläkä sekaannu järkevien ihmisten asioihin.

Vierailija
4/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minsi noudattaisin kun muutkaan kristityt eivät sitä noudata? Joten ykshailee koko käsky, en välitä siitä eivätkä muutkaan välitä.

Vierailija
5/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monestihan vihamiehet tulevat kertomaan sinulle miten kaltoinkohtelet itseäsi. Joskus saa sellaisen Ahaa kokemuksen.

Mulla ei ole vihamiehiä enkä usko että se muutenkaan on kovin yleistä.

Se on hyvä jos sinulla ei ole ketään sellaista ihmistä jota vihaisit tai inhoaisit.

En ole noudattanut eikä ole aikomustakaan. Pystyn vallan mainiosti vihaamaan sitä henkilöä jota eniten rakastan eli äitiäni. Kymmenessä käskyssä ei käsketä huolehtimaan omista lapsista ja rakastamaan heitä, vaan mielistelemään auktoriteetteja. Elä sinä siellä jumalassasi muiden kaltaistesi kanssa äläkä sekaannu järkevien ihmisten asioihin.

Päästäisit nyt vain irti vihasta ja kaikesta katkeruudesta ja löydä sammumaton rakkaus itsestäsi niin pääset elämässäsikin eteenpäin.

Minsi noudattaisin kun muutkaan kristityt eivät sitä noudata? Joten ykshailee koko käsky, en välitä siitä eivätkä muutkaan välitä.

Ole heille esimerkkinä ja näytä rakkautesi.

Vierailija
7/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan vihata ketä minä halua olla ja minulla on oikeus olla vihainen ja näyttää se jos haluan. Sitä ei voi kukaan viranomainen, ei kristitty, ei pappi eikä Jessetkään estää ja kieltää minulta.

Vierailija
8/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Se on omituista itsestänikin, mutta näin se menee.

Vierailija
9/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan vihata ketä minä halua olla ja minulla on oikeus olla vihainen ja näyttää se jos haluan. Sitä ei voi kukaan viranomainen, ei kristitty, ei pappi eikä Jessetkään estää ja kieltää minulta.

Aikamoista vihapuhetta :(

Ainoa joka tässä ketjussa levittää vihapuhetta on Ap itse.

Vierailija
10/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi rakastaa jotain vihaamaani henkilöä? Että hänellä olisi mukavampi olla? Ei voisi vähempää kiinnostaa hänen olotilansa.

Vierailija
11/11 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi rakastaa jotain vihaamaani henkilöä? Että hänellä olisi mukavampi olla? Ei voisi vähempää kiinnostaa hänen olotilansa.

Ei vaan jotta sinulla itselläsi olisi mukavampaa olla. Vihan kanssa on raskasta elää ja olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän