Apua! Olen raskaana ja nyt tulee ihan haalean vaaleanpunaista vuotoa
Neuvolan mukaan täysin normaalia mutta stressaa ja huolettaa silti. Onko teillä tullut?
Rv28 menossa
Kommentit (16)
Mene herranen aika terkkarille. Saat ainakin mielenrauhan!
Voi olla normaalia tai sitten ei. Se on niin yksilöllistä.
On varmaan ihan normaalia. Mä olen sua viikkoa jäljessä ja saan slaagin joka kerta, jos multa tulee minkäänlaista vuotoa tai jos mulla on kipua alavatsan alueella. Jos se jatkuu, niin ota uudestaan yhteyttä neuvolaan.
Mun stressiin auttaa se, että ajattelen, että jos se vauva sieltä nyt syntyisi, sen selviämismahdollisuudet olisivat jo tosi hyvät.
Synnärin/naistensairaalan päivystyksessä pystyvät nopeasti testaamaan sellaisilla liuskoilla, onko kyse lapsivedestä.
Lähde heti lääkäriin. Varmuuden vuoksi. Toivottavasti kaikki on hyvin <3
Oletko Uino aino? Olette noloja miehesi kanssa
Soita synnärille HETI, voi olla että pyytävät tarkistukseen. Lapsivesi voi olla vaaleanpunertavaa vesimäistä vuotoa. Laita vielä side niin saat sitä "talteen" näytettäväksi.
Ottaisin yhteyttä synnärille tai missä nyt alan sairaalapäivystys teillä päin onkaan. Pystyvät siellä neuvolaa paremmin arvioimaan, onko jollekin toimenpiteille tarvetta.
Onko ollut seksiä eilisen aikana? Mulla kävi noin ja paniikissa soitin neuvolaan ja kysyivät seksistä. Voi olla limakalvoissa vähän hiertymää tai jotai
Onko tää Megsu-innotteinen provo?
Luultavasti ihan normaalia. Mulla tosin tuollaista oli viikoilla 39+ ja johtui siitä, että lapsivettä oli alkanut tihkua ja se olikin sit synnärikeikka. Olisi käynnistetty vuorokauden kuluessa jos ei olis itsekseen lähtenyt.