Eripariset kylkiluut?
Onko muilla? Itselläni alimmat kylkiluut ovat eri paria, toisen puolen alin kylkiluu tuntuu pallukalta maatessa, ja on jotenkin enemmän esillä. Outoako?
Kommentit (9)
Juu vasemmalla on. Alin kylkiluu tuntuu siis tietyissä asennoissa pallukalta ja on selkeästi koholla. Jossain asennossa taas tuntuu lähes samalta kuin oikea alin. -ap
Minulla myös. Toisella puolella yksi luista näyttää lyhyemmältä kuin muut ja näyttää kuin se menisi toisen luun päälle.
Luinkin tästä että on aika tavallista että kylkiluut voivat olla erilaiset toisella puolella ja eri ihmisillä. Sitä en tiedä voiko siitä olla jossain tapauksessa haittaa?
Ihan normaalia, ei ihminen ole symmetrinen.
Mulla on vasemman puolen kylkiluut ulottuvammat/erottuvammat. Ylhäällä aika törkeän näköisesti törröttää. Ja alhaalla sitten ei oikein vyötärö erotu. Verrattuna siis oikeaan puoleen.
""21Silloin Herra Jumala vaivutti ihmisen syvään uneen ja otti hänen nukkuessaan yhden hänen kylkiluistaan ja täytti kohdan lihalla. 22
Herra Jumala teki tästä kylkiluusta naisen ja toi hänet miehen luo. 23Ja mies sanoi:
– Tämä se on! Tämä on
luu minun luustani
ja liha minun lihastani.
Naiseksi häntä sanottakoon:
miehestä hänet on otettu.""
mies53v😉
Tuntuuko se vasemmalla puolella?
Minulla on sama. Inhottavatunne