TE-toimiston lomautettu asiakaspalvelija täällä, onko kysyttävää?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä ostettujen palveluiden aula-asiakaspalvelijoita?
Kyllä vaan. Olin huono siinäkin hommassa.
Onko työttömälle henkilölle määritelty ikä, jonka täytettyään hän saa olla vanhuuseläkkeelle asti ns. "rauhassa" ilman te - toimiston käskyjä osallistua työllistymistä edistäviin toimenpiteisiin?
-voiko typ - palvelusta kieltäytyä ja millä verukkeella jos 9 euron orjatyöura ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan menny kuntakokeiluun.
Onko vielä ketään suostumusta antamatonta lomautettu? Eikö niille vielä yritetä keksiä muuta hommaa toimiston sisällä?
Olen parempi työtön kuin ne yli 1-2 vuotta työttömämä olleet akateemiset ja muut turhakkeet. Minä sentään autan ihmisiä. Kuntouttavaan kaikki laiskurit ja liikaa opiskelleet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan menny kuntakokeiluun.
Onko vielä ketään suostumusta antamatonta lomautettu? Eikö niille vielä yritetä keksiä muuta hommaa toimiston sisällä?
Yritetään. Huonolla tsägällä ei löydy ja sitten onkin mälsä tilanne kuten nähtävästi AP:llä. Tosi isoja asiakasmääriä menee kuntien hoidettavaksi kun on niin paljon kokeilukuntiakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko työttömälle henkilölle määritelty ikä, jonka täytettyään hän saa olla vanhuuseläkkeelle asti ns. "rauhassa" ilman te - toimiston käskyjä osallistua työllistymistä edistäviin toimenpiteisiin?
-voiko typ - palvelusta kieltäytyä ja millä verukkeella jos 9 euron orjatyöura ei kiinnosta?
Karenssihan siitä seuraa jos ei ole näyttöä työkyvyttömyydestä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Otatko tarjotut työtarjoukset innolla vastaan, karenssin uhalla
Tottakai ja niitä olen jo saanutkin.
Ap
Miks sut on lomautettu? En ole vastaavasta kuullut.
Työkkärin täti