Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnat kosketusarat jo pari kuukautta putkeen, raskaana en ole.

Vierailija
14.02.2021 |

Samanlailla aristaa kuin pms oireissa mutta tämä on jatkunut jo pari kuukautta putkeen. Olen lihonut tänä aikana muutaman kilon ja rinnat myös turvonneet, mitään muuta muutosta en ole tehnyt. Ei hormoniehkäisyä, ei raskautta, menkat tulee säännöllisesti. Olen 34 vuotias.
Onko kellään muulla ollu tällaista? Voiko pelkkä vähäinen lihominen aiheuttaa rintojen arkuutta ja pinkeyttä? Sehän tarkottaisi että lihominen vaikuttaisi rintarauhasiin, koska ne tässä ovat arat.
Kävin juuri ennen tätä gynekologisessa tutkimuksessa jossa tutkittiin myös rintani ja ultrattiin kohtu ja munasarjat ja kaikki siis kunnossa. Vai onko mulla vaihdevuodet alkamassa? Se oli ainoa mahdollinen syy mitä netistä löysin jatkuvaan kipuun koska raskaana en tosiaan ole.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin rinnat ajoittain arat kun on (keltarauhas)hormonikapseli. Olen myös ollut raskaana ja imettänyt ja tuntuu vähän samalta kuin alkuraskausen aristus ilman rintojen kasvua kuitenkaan eli ei ilmeisesti yhtä paljon hormonit heittele. Voiskohan muutkin ehkäisymenetelmät aiheuttaa samaa. Ja siis kyllä varmaan lihominenkin voi aiheuttaa näitä oireita tai stressi ja vaikkapa ihan kylmyys?

Vierailija
2/6 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sopivammat rintaliivit. Liian pienet puristaa ja löysissä hälskyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puristellut niitä liian innokkaasti 😉

Vierailija
4/6 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat b kuppia mutta tosiaan voisiko silti johtua liiveistä? Käytän pelkästään halppis urheiluliivejä mitkä ei kyllä juuri tue kun en ole kokenut tarvivani tukea kun on niin pienet.

Jotain hormonimuutosta epäilen, olisikohan sitten se stressi, sitä kyllä on nyt riittäny. Stressi plus lihominen se varmaan on syynä.

Ap

Vierailija
5/6 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat b kuppia mutta tosiaan voisiko silti johtua liiveistä? Käytän pelkästään halppis urheiluliivejä mitkä ei kyllä juuri tue kun en ole kokenut tarvivani tukea kun on niin pienet.

Jotain hormonimuutosta epäilen, olisikohan sitten se stressi, sitä kyllä on nyt riittäny. Stressi plus lihominen se varmaan on syynä.

Ap

Stressi ja lihominen jos kerran et ole raskaana. Stressi heiluttaa myös kk-kiertoa.

Vierailija
6/6 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin kun lihon. Rinnat kipeät ja pinkeät.