Muutossa kadonneet tavarat
Aina joskus kuulee jonkun kertovan, että tavara tai tavaroita on kadonnut muutossa. Minne ne silloin oikein katoavat, tai miten? Jos vanhassa kodissa pakkaa kaiken mukaan ja uudessa purkaa kuorman, niin mikä siinä silloin pääsisi katoamaan?
Kommentit (13)
No mä hukkasin jotain Hyllykön muttereita
Löytyi kukkaruukusta vuosi myöhemmin..,,
Oikeasti mikään ei ole kadonnut, ellei ole vahingossa pistänyt roskien joukkoon. Oikeasti se on tyyliä kaapin perukoilla, kun on pitänyt nopeasti saada tavarat johonkin uudessa asunnossa.
Laitoin lapsen pienet kumpparit myyntiin. Kas siellä oli “kadonnut” vanha kännykkäni. Myin senkin.
Meillä oli rappukäytävässä kenkähylly 2 viikkoa erään Muuton jälkeen
Eivät ne lopullisesti katoa, vaan kaikki muutossa kadonnut on löytynyt vuosien saatossa.
Mulla meni kaukosäädin pahviroskien mukana roskakatokseen, pahvilaatikon pohjalla. Etsin sitä aivan joka paikasta ja lopulta tajusin tarkistaa tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Muuttofirma nappaa ne. Tai kaveri.
No ei nyt hemmetti firma nappaa. 🤦🏻 Kaveri kylläkin. Mäkin pakkasin kaiken ja muistan pakanneeni ja muutossa hävisi tärkeitä keittiötavaroita 😐 veikkaan, että kaveri nappasi.. mistään ei löydy. Harmittaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
No mä hukkasin jotain Hyllykön muttereita
Löytyi kukkaruukusta vuosi myöhemmin..,,
Kai siinä oli vielä kasvi ja mullat? 😂
Multa hävisi muutossa kallis helmikaulanauha. En tosiaan osaa yhtään arvata, mitä sille on käynyt. Se oli pakattu läpinäkyvään minigrip-pussiin muuttofirman laatikon pohjalle, joten ei varmaankaan ole voinut mennä vahingossa roskiin. En keksi muuta kuin että joku on sen varastanut.
Minulta katoaa tavaroita, vaikka en edes muuta. Eivät löydy koskaan uudelleen.
Multa hävisi joskus muutossa edellisen kämpän avain. Lukon sarjoitus tuli jonkin verran maksamaan.
Avain löytyi kaksi kuukautta muutosta. Se oli kassissa minkä annoin veljelleni synttärilahjaksi.
Ei ole kyllä aiemmin saanut niin kallista lahjaa.
Löytyvät aina vuosien kuluttua tyhjentämättä jääneestä muuttolaatikosta.
Muuttofirma nappaa ne. Tai kaveri.