Milloin tajusit olevasi ruma ja epähaluttava vastakkaisen sukupuolen silmissä?
Minä tajusin siitä, kun olin työpaikassa missä 90% miehiä ja ne miehet yritti iskeä ihan jokaista naiskolleegaa paitsi minua. Minua ei yrittänyt kukaan vaikka kaikki tiesi että olen 100% single and ready to mingle. Silloin tajusin että en ole kovin hyvännäköinen vaan näytän pallinaamalta.
Kommentit (10)
Tällä viikolla kun miesystäväni sen minulle auliisti ilmoitti (hänestä tuli ex).
Olen +50-vuotias nainen, enkä koskaan ole edes seurustellut, joten ....
Nuorempana ja hoikempana kelpasi, nyt ei enää. Onneksi ei nyt niin mahdoton kiihko enää itselläkään tässä iässä ole. Lapset tehty ym. Sääliksi käy nuoria aikuisia, kun maailma mennyt tällaiseksi ihmistä halventavaksi.
Tai ehkä ei maailma, mutta Suomessa on kauhena sukupuolten välinen mollaamiskisa. Varmaan sitä tällainenkin nainen kuin minä vielä löytäisi ulkomailta normaalin ikäisensä kivan kumppanin.
Hakekaa vaan ulkomailta kumppania, yksin ei ole pakko jäädä.
Teininä. Laiha luikku, keskivertoo lyhyempi pituus, tummat silmänaluset ja overall epämiehinen habitus.
Oiskohan jotain kahdeksan vanhana. Sitten yllätyin, kun kuitenkin olen jotekin kelvannut jollekin.
Ei ole se kohtalo viel koittanut
Terv. Mummo naapurists84v
Sitä odotellessa.
M25 kirjoitti:
Teininä. Laiha luikku, keskivertoo lyhyempi pituus, tummat silmänaluset ja overall epämiehinen habitus.
Laihat miehet ovat hyvännäköisiä ja harvinaisia Suomessa.
Pidän lyhyistä miehistä.
N
Jotkut jónnet vihelteli takanani ja kun käännyin katsomaan että mitäs ihmettä niin joku tokaisi "Hups hýi v-ttu se onkin rúma"
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Laihat miehet ovat hyvännäköisiä ja harvinaisia Suomessa.
Pidän lyhyistä miehistä.
N
Laihat on ihan kivan näköisiä mutta itse en voisi seurustella kovin laihan kanssa koska tuntisin itseni siinä ihan sotanorsuksi. Kyllä nainen yleensä ennemmi haluaa tuntea itsensä pieneksi ja siroksi miehen rinnalla.
Toisaalta sitä toivoisi, että joskus joku voisi ihastua minuun, mutta samalla on mukavaa kun ulkonäkö suojelee ei toivotulta huomiolta kaiken maailman limaisilta sediltä.