Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tajusit olevasi ruma ja epähaluttava vastakkaisen sukupuolen silmissä?

Vierailija
13.02.2021 |

Minä tajusin siitä, kun olin työpaikassa missä 90% miehiä ja ne miehet yritti iskeä ihan jokaista naiskolleegaa paitsi minua. Minua ei yrittänyt kukaan vaikka kaikki tiesi että olen 100% single and ready to mingle. Silloin tajusin että en ole kovin hyvännäköinen vaan näytän pallinaamalta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sitä toivoisi, että joskus joku voisi ihastua minuun, mutta samalla on mukavaa kun ulkonäkö suojelee ei toivotulta huomiolta kaiken maailman limaisilta sediltä. 

Vierailija
2/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla kun miesystäväni sen minulle auliisti ilmoitti (hänestä tuli ex).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen +50-vuotias nainen, enkä koskaan ole edes seurustellut, joten ....

Vierailija
4/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ja hoikempana kelpasi, nyt ei enää. Onneksi ei nyt niin mahdoton kiihko enää itselläkään tässä iässä ole. Lapset tehty ym. Sääliksi käy nuoria aikuisia, kun maailma mennyt tällaiseksi ihmistä halventavaksi.

Tai ehkä ei maailma, mutta Suomessa on kauhena sukupuolten välinen mollaamiskisa. Varmaan sitä tällainenkin nainen kuin minä vielä löytäisi ulkomailta normaalin ikäisensä kivan kumppanin.

Hakekaa vaan ulkomailta kumppania, yksin ei ole pakko jäädä.

Vierailija
5/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä. Laiha luikku, keskivertoo lyhyempi pituus, tummat silmänaluset ja overall epämiehinen habitus.

Vierailija
6/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan jotain kahdeksan vanhana. Sitten yllätyin, kun kuitenkin olen jotekin kelvannut jollekin. 

Vierailija
7/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole se kohtalo viel koittanut

Terv. Mummo naapurists84v

Sitä odotellessa.

Vierailija
8/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Teininä. Laiha luikku, keskivertoo lyhyempi pituus, tummat silmänaluset ja overall epämiehinen habitus.

Laihat miehet ovat hyvännäköisiä ja harvinaisia Suomessa. 

Pidän lyhyistä miehistä. 

N

Vierailija
9/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jónnet vihelteli takanani ja kun käännyin katsomaan että mitäs ihmettä niin joku tokaisi "Hups hýi v-ttu se onkin rúma"

Vierailija
10/10 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Laihat miehet ovat hyvännäköisiä ja harvinaisia Suomessa. 

Pidän lyhyistä miehistä. 

N

Laihat on ihan kivan näköisiä mutta itse en voisi seurustella kovin laihan kanssa koska tuntisin itseni siinä ihan sotanorsuksi. Kyllä nainen yleensä ennemmi haluaa tuntea itsensä pieneksi ja siroksi miehen rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän