Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan vatsaoireet?

Vierailija
11.02.2021 |

Minkälaisia on olleet Koronan vatsaoireet?

Minulla on närästys, vatsakipu ja koko vatsaa möyrii ja juilii, kuplimisen ääniä ihan kuuluu ja alaselkä kipeä.

Niinkuin olisin syönyt jotain huonoa, vaikka olen syönyt normaalisti kuten yleensä tänään. Etova huono olo vähän.

Onko noroa, koronaa vai jotain muuta?

Vai johtuuko siitä että eilen ja toissapäivänä söin mämmiä? 😅🙈

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäsajan ulkopuolella nautittu mämmi aiheuttaa noita oireita. Muakin kiinnostaa, sillä mulla on samoja oireita, vaikka en olekkaan mämmiä syönyt. :)

Vierailija
2/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronasta voi olla mitä vaan oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai voi olla täysin oireetonkin. Kaikilla on korona, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
4/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.ilo.org/dyn/icsc/showcard.display?p_lang=fi&p_card_id=1584&…

Onko käyttänyt jotain ainetta, jossa on tuota?

Vierailija
5/8 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.ilo.org/dyn/icsc/showcard.display?p_lang=fi&p_card_id=1584&…

Onko käyttänyt jotain ainetta, jossa on tuota?

Mitä tuo on? En ymmärtänyt mitään.

Käytin tänä aamuna SYTYTYSPALAA uunin sytyttämiseen. Mies hommannut sellasia karmeita valkoisia bensalta haisevia sytytyspaloja. Käytin normaalimäärän enkä koskenut sormin, paketti on auki samassa huoneessa ja uuni myös missä teen töitä.

Voiko johtua jostain kemikaalista?

Vierailija
6/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli oireena pelkkä pari päivää kestänyt lievä ripuli. Ei kuumetta, ei oksentelua, ei muitakaan koronaoireita. Luulin sen johtuvan siitä, kun astianpesukone ei ollut puhdistanut astioita kunnolla. Koneen putsaus ei auttanut, asia vaivasi ja menin testiin -->  positiivinen. Pahinta tässä on se, että olin käynyt lähikaupassa (maskin kanssa) päivinä, jolloin olin tietämättäni positiivinen. 

Näistä vatsaoireista pitäisi puhua enemmän! Aina on jankutettu että ripulin lisäksi pitää olla kuumetta tai hengitystieoireita, muuten se ei ole koronaa. 

Vierailija
7/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samoja oireita kuin ap:llä. En kylmä käynyt testissä, mutta olin kotona näkemättä ketään varuiksi.

Vierailija
8/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli oireena pelkkä pari päivää kestänyt lievä ripuli. Ei kuumetta, ei oksentelua, ei muitakaan koronaoireita. Luulin sen johtuvan siitä, kun astianpesukone ei ollut puhdistanut astioita kunnolla. Koneen putsaus ei auttanut, asia vaivasi ja menin testiin -->  positiivinen. Pahinta tässä on se, että olin käynyt lähikaupassa (maskin kanssa) päivinä, jolloin olin tietämättäni positiivinen. 

Näistä vatsaoireista pitäisi puhua enemmän! Aina on jankutettu että ripulin lisäksi pitää olla kuumetta tai hengitystieoireita, muuten se ei ole koronaa. 

Jää nyt rauhassa odottelemaan vaikka silmätulehdusta tai sydänoireita seuraavan 50:n vuorokauden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi