Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako miehellänne seisomaan esim. Paratiisihotellia katsoessa?

Vierailija
10.02.2021 |

Alkaako miehellänne seisomaan, jos katsotte yhdessä telkkaria ja ohjelmassa on vähäpukeisia naisia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää, että miksi mies sanoo (hyväkroppaiselle ja kauniille) vaimolleen, ettei kiihotu alusvaatteista, mutta kiihottuu kuitenkin kun näkee telkkarissa naisen vähissä vaatteissa. Eli miksi mies ei sitten kiihotu omasta vaimostaan vähissä vaatteissa/alasti, mutta muista naisista kyllä?

Vierailija
2/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska miehet vaan on sellasia visuaalisia ihmisiä

Niiden aivot sijaitsevat jalkovälissä eli peniksessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska miehet vaan on sellasia visuaalisia ihmisiä

Niiden aivot sijaitsevat jalkovälissä eli peniksessä

Ymmärrän sen, mutta en ymmärrä miksi miehellä ei vastaavalla tavalla ala seisoa vaimostaan, vaikka vaimo on erittäin timmissä kunnossa ja kaunis muutenkin.

Vierailija
4/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin myös tietää, että miksi mies sanoo (hyväkroppaiselle ja kauniille) vaimolleen, ettei kiihotu alusvaatteista, mutta kiihottuu kuitenkin kun näkee telkkarissa naisen vähissä vaatteissa. Eli miksi mies ei sitten kiihotu omasta vaimostaan vähissä vaatteissa/alasti, mutta muista naisista kyllä?

Kummallinen mies. Pistä vaihtoon?

Meillä ei katsota tuollaisia tosi tv-sarjoja. Eikä miestä voisi vähempää kiinnostaa. Reaktioista en tiedä, ehkä saattaisi tullakin joku semi, mutta yleensä mies pyrkii olemaan kyttäämättä naisia sillä tavalla, jos itse olen paikalla. Varmaan just ton kiusallisen heijarin takia, veikkaisin. Tai monesti huomaan, että kääntää päänsä pois ruudulta, jos jossain elokuvassa on pitkään joku muodokas nainen keskiössä. Samoin jos jossain tuolla ulkomaailmassa tulee joku tyrkky muija vastaan.

Vierailija
5/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä, että näille kaiken maailman tosi tv tyrkyille ei kyllä seiso, vaikka äärimmäisen helposti muuten seisookin. Ja kaikista parhaiten mulla seisoo omalle vaimolle. On erittäin tikissä oleva liikuntahullu ja peppumiehenä mun ei tarvii nähdä, kun hänen seisovan vähääkään erikoisemmassa asennossa ihan housut jalassaankin, niin se peppu vaan saa mun kalun kovaksi. Samaten, kun näen hänet vaihtamassa vaatteitaan erektio on taattu. Oikeastaan olisi helpompi listata asioita milloin hän ei saisi seisomaan mulla😅

Vierailija
6/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 pisteen vihje: mies ei kiihotu sen telkkarissa näkyvän naisen vaatteista.

Vierailija
7/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
8/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Vastaan miehenä, että näille kaiken maailman tosi tv tyrkyille ei kyllä seiso, vaikka äärimmäisen helposti muuten seisookin. Ja kaikista parhaiten mulla seisoo omalle vaimolle. On erittäin tikissä oleva liikuntahullu ja peppumiehenä mun ei tarvii nähdä, kun hänen seisovan vähääkään erikoisemmassa asennossa ihan housut jalassaankin, niin se peppu vaan saa mun kalun kovaksi. Samaten, kun näen hänet vaihtamassa vaatteitaan erektio on taattu. Oikeastaan olisi helpompi listata asioita milloin hän ei saisi seisomaan mulla😅

Aiempi mieheni oli juuri tuollainen; tykkäsi minusta vaatteet päällä ja ilman. Nykyinen taas ei vaikuta kiinnostuvan kummastakaan, vaikka minulla on hoikka vartalo, C-kupin rinnat yms. Uskoin tosissaan pitkään, että hän ei sitten vaan ole ”normaali” visuaalinen mies, mutta hänen kiemurtelunsa sohvalla kun TV:ssä on joku silikoni-bimbo tms. antaa minun olettaa, että housuissa on jotain liikettä kun hän sellaisia katsoo. Itse olen siis ulkoisesti kaukana tatuoiduista silikoni-bimboista; olen ns. luonnonkaunis vaikka meikkaankin päivittäin ja panostan seksikkäisiin vaatteisiin (joista mieheni ei ole kiinnostunut). Olen miettinyt myös voiko hän todella olla sellainen ”tissi-mies”, että c-kupin rinnatkaan ei kelpaa.. Itse hän kieltää sen. Aiemmat mieheni ovat kuitenkin aidosti kiihottuneet rinnoistani, joten joku tässä mättää ja sitä yritän täällä selvittää.

Vierailija
9/13 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt aikuisella miehellä, pojat sitten erikseen.

Vierailija
10/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset miehet saavat seksiä niin paljon kuin haluavat. Ei siinä joku tyrkky televisiossa pahemmin jaksa kiihottaa - ainakaan siinä määrin että pullottamaan alkaisi.

Vierailija
11/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset miehet saavat seksiä niin paljon kuin haluavat. Ei siinä joku tyrkky televisiossa pahemmin jaksa kiihottaa - ainakaan siinä määrin että pullottamaan alkaisi.

Minä olen erittäin seksuaalinen ja haluaisinkin vähintään kerran päivässä. Mutta alan olla kyllästynyt siihen, että miehestäni ei näy mitään vinkkiä siitä, että hänkin haluaisi minua. Hän on kyllä suoraan sanonut minulle olevansa vähemmän seksuaalisesti halukas kun minä.

Vierailija
12/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta kun se on niin pieni...

Vierailija
13/13 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Aiempi mieheni oli juuri tuollainen; tykkäsi minusta vaatteet päällä ja ilman. Nykyinen taas ei vaikuta kiinnostuvan kummastakaan, vaikka minulla on hoikka vartalo, C-kupin rinnat yms. Uskoin tosissaan pitkään, että hän ei sitten vaan ole ”normaali” visuaalinen mies, mutta hänen kiemurtelunsa sohvalla kun TV:ssä on joku silikoni-bimbo tms. antaa minun olettaa, että housuissa on jotain liikettä kun hän sellaisia katsoo. Itse olen siis ulkoisesti kaukana tatuoiduista silikoni-bimboista; olen ns. luonnonkaunis vaikka meikkaankin päivittäin ja panostan seksikkäisiin vaatteisiin (joista mieheni ei ole kiinnostunut). Olen miettinyt myös voiko hän todella olla sellainen ”tissi-mies”, että c-kupin rinnatkaan ei kelpaa.. Itse hän kieltää sen. Aiemmat mieheni ovat kuitenkin aidosti kiihottuneet rinnoistani, joten joku tässä mättää ja sitä yritän täällä selvittää.

Mulla heräs ajatus juoksemaan ainakin kovaa että luonnonkaunis c kupin rinnat että tämähän on parasta mitä suomalainen mies voi edessään nähdä 😍 harmi kun joutuu vaan oman mielikuvituksen varaan jättää kun ei kuva todisteita kauneudestasi oo🤪