Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmaiden hiusten peittäminen, onnistuuko kotivärjäyksellä...

Vierailija
09.02.2021 |

Olen aina käynyt kampaajalla mutta maksaa yli 100€, pitää varata aika jne.
Kotona olisi helpompi. Onnistuuko ja mitä värimerkkiä suosittelisitte? Minulla on omasta takas tummat hiukset joten mitään raitoja ei auta laittaa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui. Esim four reasons take away color peittää n. 70% ja haalistuu kivasti asteittain, ei jää juurikasvua. Ei kuitenkaan kestä pitkään, ehkö 3-4 vkoa.

Peittävämpi ja hyvä lopputulos tulee myös Casting Creme Glossilla. Tämä jättää juurikasvua mutta ei ole kestoväri, eli haalistuu tämäkin mutta pidemmän ajan päästä.

Sitten jos kestovärin haluaa niin Lorealilla ja Shwartzkopfilla on hyviä. En suosittele kestoväriä siksi, että se ei haalistu ollenkaan, jos värjäys meneekin pieleen. Nuo ylempänä mainitut kestosävytteet haalistuu ja antaa siis anteeksi jos tulee liian vahva väri.

Vierailija
2/5 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja myrkkyjä ne siellä kampaamossa käyttää kuin marketissa myydään. Ne on vain valmiiksi annosteltu. Eri asia, että onko sinulla taito valita oikea väri ja levittää se tasaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen värjännyt varmaan 10v itse ja vain leikkautan hiukset kampajalla. Leikkaus on 38e, värjäyksen kanssa olisi 120e.

Vierailija
4/5 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Age perfect exellance,loreal on tarkoitettu juuri tähän ja ihanat värit!ihan cittarista ja prismasta löytyy.

Useimmat muutkin kestovärit peittää harmaat:)

Vierailija
5/5 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen värjännyt varmaan 10v itse ja vain leikkautan hiukset kampajalla. Leikkaus on 38e, värjäyksen kanssa olisi 120e.

Sama juttu, en malta maksaa satasta noin helposta hommasta, vaikka ihan hyvätuloinen olenkin. Käytän Garnier nutrissea, koska sen voi laittaa kuiviin ja pesemättömiin hiuksiin. Helpottaa kummasti, kun ennen suihkua vaan lätkäisee 25 minuutiksi päähän. Maksaakin noin kympin.