Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoroviikkovanhemmat, kysymys

Vierailija
09.02.2021 |

Oon huomannut että mun vuoroviikkojaksaminen vaihtelee tosi paljon. Eli siis lapset asuu mun ja isänsä kanssa 50/50. Välillä mun lapsi viikoilla oon tosi pirteä ja jaksan touhuta kaikenlaista, tehdä ns. kunnon ruokaa ja oon muutenkin reipas.
Välillä taas oon ihan loppu, nukkuisin päikkäreitä 2xpv, teen puolivalmisteista ruokaa ja yleisesti en vaan jak-sa mitään.

Onko tämä tuttua?
On itsellä vaan tosi huono fiilis kun viikon on ollut ilman lapsia ja sitten kun saan heidät tänne mun luo niin oonkin ihan rätti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla sama! Huono omatunto TUTTUA!

Toki kärsin raudanpuutteesta niin varmaan vaikuttaa kun oon jatkuvasti poikki :/

Vierailija
2/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tämä.

Viime viikko oli 2xkotiruoka-ateria päivässä + koti kuntoon, ennustan että seuraava lapsiviikko on taas lähinnä tahmaista selviytymistä.

En tiedä onko sun ongelma sama mutta mulla PMS ja ovispäivät aiheutta väsymystä niin että hyvä jos on pari normipäivää välissä. Vedän D-vitamiinia, kalsiumia, B-vitamiinia ja erikseen rautaa ja C-vitamiinia jotta kalsium ei häiritsisi raudan imeytymistä. Kuulemma mielialalääkkeet saattaisivat myös auttaa, pitää kai niitäkin sitten kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne huonoa omatuntoa. Välillä on hyviä, välillä huonoja päiviä ihan kuin ennen eroakin.

Tänään kaupan valmiilla pinaattiohukaisilla 😂

Vierailija
4/4 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne huonoa omatuntoa. Välillä on hyviä, välillä huonoja päiviä ihan kuin ennen eroakin.

Tänään kaupan valmiilla pinaattiohukaisilla 😂

Totta tämäkin. Lapset kyllä osoittivat mieltä kun äiti innostui pitkästä aikaa kokkailemaan. Eineksistä ne tykkäävät mutta äidin nakkisopasta eivät niinkään 😅