Ihastuin mieheen yhden hissimatkan aikana
Olen nähnyt yhden miehen vsin muutamasti ennen työpaikalla, mutta olen aina katsonut että on todella fiksun oloinen, hyväkäytöksinen ja komea.
Yhtenä päivänä hän oli samassa hississä ja alkoi puhumaan. Olin hämilläni, mutta sain kakisteltua jotain suupielistä. Miehellä on ihana ääni ja todella hyväkäytöksinen olemus.
Lähtiessäni hissistä hän vielä huuteli että mukavaa päivää ja minä vain tokasin kiitos ja lähes tulkoon rynnistin pois hissistä. Jäi vaivaamaam, etten edes sanonut kiitos samoin. Nyt jälkeenpäin en voi olla miettimättä tätä lyhyttä hetkeä, se tuntui mukavalta.
Mutta mikä tässä on huvittavinta, että olen yh, ollut jo pitkään eikä haku ole päällä. Silti kun oikean tyylinen mies edes puhuu hetken mulle niin olen jo aivan "in love" 😁
Olen tosi kranttu miesten suhteen, ei ole montaa lähipiirissä kuka edes vähääkääm kiinnostaisi.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Oli huomannut, että katselet häntä ja saattaa olla itsekin kiinostunut. Alkoi puhua, kun tuli tilaisuus.
Tai sitten on kaikille yhtä ystävällinen. Jompaa kumpaa.
Ap tässä, juu en todellakaan kuvittele mitään. Se oli ihan höpölöpö keskustelua. Mutta oma käytös naurattaa. Kai sitä vaan asuu pieni romantikka jossain kiireen ja arjen alla. Olis vielä kerran upea kokea kunnon ihastus ja se että mies todella haluaa tutustua jne.
Näim lähes 40veenä tuntuu että on kuin teinityttö, ihastuu yhdestä katseesta sun muuta.
Mutta toisaalta, elämä on ihanaa. Ikinä ei tiedä kenet hississä kohtaa!
vai hississä. toivottavasti oli maski naamassa.
😷😯
Miehen muna teki liikkeen alhaalta ylös vai ylhäältä alas? Siihen ne naiset hississä katsoo kumminkin..
Minullekin on käynyt hiljattain juuri noin :)
Tuolla tavoin ne oikein romanttiset suhteet voivat alkaa :) ehkä hänkin tunsi että sinä olet juuri sellainen joka olisi hänen tyyppiään
Oli huomannut, että katselet häntä ja saattaa olla itsekin kiinostunut. Alkoi puhua, kun tuli tilaisuus.