Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun itse koiten lajitella kaikki roskat, mutta mies heittää kaiken sekajätteeseen

Vierailija
08.02.2021 |

Huuhtelen ja lajittelen muovit, biojätteen, kartongit.. jne. Sitten mies heittää kaikki sekajätteeseen. Nolottaa oikein viedä roskapussia sekajätteeseen kun kyljestä kuultaa maitotölkki läpi, jos joku naapuri sattuu näkemään.. Mies ei usko ilmastonmuutokseen, enkä ole saanut hänen mieltä muutettua kierrätyksestä ja lajittelusta. :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me poltetaan kaikki roskat takassa. Tuhkat vaan menee roskiin.

Vierailija
2/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minkä sinä sille sitten voit muuta kuin jatkaa harmittelua? Itse myös heitän kaiken sekajätteeseen. Uskon ilmastonmuutokseen, mutta minulle ihan sama vaikka se tapahtuukin, enpä ole lisääntynytkään joten ei tarvitse miettiä jälkipolvien pärjäämistä. Ja kotitalousjätteen lajittelu nyt muutenkin on aika turhaa piiiperrystä, jolla ei merkittävää roolia ilmastonmuutoksen torjunnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hän.

Vierailija
4/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi miehen kanssa, että hän vie sen sekajätteen ja sinä muut roskat.

Luulisi miehenkin mieli kierrätyksen suhteen muuttuvan kun tajuaa, että kierrätyksen myötä sekajätettä ei tule juuri ollenkaan eikä hänen tarvitse käydä viemässä sitä roskapussia juuri koskaan.

Vierailija
5/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaakin turhempaa touhua.

Vierailija
6/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa lajitella. Turhaa touhua.

Vierailija
7/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään jaksa lajitella. Turhaa touhua.

Mikäs siitä turhaa tekee?

Nykyaikainen jätteenkäsittelyprosessi on aika hieno. Jos kotona on lajittelumahdollisuus, niin en keksi kovin montaa syytä olla sitä hyödyntämättä.

Vierailija
8/8 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä hänelle, että sekajäte on kallista. Mitä paremmin kierrätätte, sitä pienemmillä jätemaksuilla pääsette. Ja kyllä myös taloyhtiössä jokainen asukas maksaa jätemaksuista, joten kyllä se yhtiöissäkin vaikuttaa loppupeleissä.

En itse todennäköisesti pystyisi olemaan parisuhteessa henkilön kanssa, jolla on noin eri arvot ja maailmankuva kuin itsellä. Mielestäni kierrättämättömyys on vain ja ainoastaan välinpitämättömyyttä ja laiskuutta ja itsekeskeisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän