Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ryhmätöitä!

Vierailija
08.02.2021 |

Kyse ei ole siitä ettenkö pystyisi työskentelemään muiden kanssa. Kyse on siitä, että itse näen tuntikausia vaivaa, etsin tietoa eri paikoista ja tiivistän sen tiedon valmiiksi paketiksi niin, että se voidaan hyödyntää suoraan. Lisäksi perehdyn aiheeseen enkä vain kopioi netistä satunnaista tietoa. Sitten kun on aika koota ryhmätyö niin paikalle tulee yksi joka ei löytänyt oikein mitään tietoa, toinen joka kopioi materiaalinsa wikipediasta ja kolmas jolla on kyllä jotain etsittynä mutta se ei itsekään tiedä mihin se liittyy ja mitä se tarkoittaa.

Opiskelen toista vuotta ammattikorkeakoulussa ja hyvin harvoin ryhmätyöt ovat sujuneet niin että jälkeenpäin ei ärsytä. Eipä tarvitse paljon miettiä että tekisikö opparin yksin vai jonkun muun kanssa. Ja ennen kuin joku tulee marmattamaan niin en ole mikään päällepäsmäri tai tyrmää toisten vaivannäköä. Pakko vain päästä purkautumaan kun taas saatiin uusi ryhmätyö ja ryhmässä ei ole ainuttakaan "hyvää" tekijää.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vituttaa et itse joutuu tekemään kaiken työn samalla kun muut uskottelevat itselleen, että hekin ovat osallistuneet ja panostaneet hyvin. Sama kun tekisi vain itse koko homman, eikä tarvitsisi antaa muille hyvää arvosanaa, jota he eivät ole ansainneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi