Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tilaisit nyt mäkkäristä?

Vierailija
08.02.2021 |

Antaa palaa

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9kpl nugetteja

Juustohampurilainen

Pieni mansikkapirtelö

<3

Vierailija
2/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

McVegan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplajuusto ja neljä nugettia valkosipulidipillä. Se on mun yleisin tilaus. Jos oon ihan hupsulla tuulella niin niitä chili-juustonököjä lisäks. Ah.

Vierailija
4/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feast.

Pitäis joskus käydä, viime kerrasta 3 vuotta.

Vierailija
5/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.  Näistä tulee parempi olo ja maistuvat.

HAMPURILAISET

Jauhelihapihvit hampurilaisiin syntyvät näin:

1 kananmuna

1 rkl perunajauhoa

1/4 tl suolaa ja saman verran rouhittua mustapippuria pihvitaikinan sekaan

-sekoita tasaiseksi

-lisää

400g naudanpaistijauhelihaa, mielellään rotukarjan ja enintään 10% rasvaa

- sekoita pihvitaikina puristellen kädellä ja pyörittele pihvejä varten valmiiksi palloiksi odottamaan

Kuullota sipuli:

1-2 keltasipulia

voita

-kuullota sipuli voissa paistinpannussa miedolla lämmöllä pehmeäksi ja siirrä lautaselle odottamaan

Paista pihvit:

- nosta lämpö melkein täysille tai täysille ja paina kämmensyvennyksessä käsin taikinapallot pihveiksi ja laita suoraan pannuun

- paista enintään 2 min per puoli ilman pannuun  lisättyä rasvaa

- kun käännät pihvit, niin ripottele paistetulle pinnalle mustapippuria ja suolaa

- sama pihvin toiselle puolelle ja lopeta paistaminen, kun lihan kudosneste nousee paistetun puolen pinnalle

- käännä vielä kerran paistuneet pihvit ympäri

- sammuta lämpö ja laita sipulit takaisin paistinpannuun pihvien sekaan ja kansi päälle. Anna hautua 10 min.

Kokoa hamurilaissämpylä ainakin pihvistä, jäävuorisalaatista, tomaattisiivuista, hampurilaiskastikkeesta ja ehkä ketsupista, chilikastikkeesta ja cheddar- tai valkohomejuustosiivusta.

Nauti

Voit myös tehdä sämpylät itse tai käyttää kaupan paistovalmiita sämpylöitä mieluummin kuin kaupan valmiita sämpylöitä.

Vierailija
6/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tumman vuoropäällikön ❤

Vierailija
7/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HAMPURILAISET

1 kananmuna

1 rkl perunajauhoa

-sekoita tasaiseksi

-lisää

- sekoita pihvitaikina puristellen kädellä ja pyörittele pihvejä varten valmiiksi palloiksi odottamaan

Kuullota sipuli:

1-2 keltasipulia

voita

-kuullota sipuli voissa paistinpannussa miedolla lämmöllä pehmeäksi ja siirrä lautaselle odottamaan

Paista pihvit:

- nosta lämpö melkein täysille tai täysille ja paina kämmensyvennyksessä käsin taikinapallot pihveiksi ja laita suoraan pannuun

- kun käännät pihvit, niin ripottele paistetulle pinnalle mustapippuria ja suolaa

- sama pihvin toiselle puolelle ja lopeta paistaminen, kun lihan kudosneste nousee paistetun puolen pinnalle

- sammuta lämpö ja laita sipulit takaisin paistinpannuun pihvien sekaan ja kansi päälle. Anna hautua 10 min.

Kokoa hamurilaissämpylä ainakin pihvistä, jäävuorisalaatista, tomaattisiivuista, hampurilaiskastikkeesta ja ehkä ketsupista, chilikastikkeesta ja cheddar- tai valkohomejuustosiivusta.

Nauti

Voit myös tehdä sämpylät itse tai käyttää kaupan paistovalmiita sämpylöitä mieluummin kuin kaupan valmiita sämpylöitä.

Nönnönnööö "olen parempi ihminen kun en käy mäkkärissä" :D

Vierailija
8/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAMPURILAISET

1 kananmuna

1 rkl perunajauhoa

-sekoita tasaiseksi

-lisää

Kuullota sipuli:

1-2 keltasipulia

voita

Paista pihvit:

Nauti

Nönnönnööö "olen parempi ihminen kun en käy mäkkärissä" :D

Korona-aikana opin tekemään itse, joten nöö nöö sullekin, mulle kun ei enää maistu muut kuin itsetehdyt! Saa kerralla enemmän ja voi lämmittää jääkaapista pihvejä hampurilaisiin seuraavanakin päivänä, ihan hyviä kun ovat silloinkin!

Vierailija
9/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy mealin.

Vierailija
10/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hintalaatusuhde on kun ostaa kunnolla juustoburgereita chickenburgereita, nam. Saa muutaman vahvan aterian noista. Jättää limut, ranskikset ja jädet syömättä ni ei oo ihan niin epäterveellinenkään.

Vierailija
11/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yx big mäkki ja suklaapirtelö. Mukaan. Kiitti!

Vierailija
12/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pizza AllaPollo

Vierailija
13/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan juustohampurilaista ja iso kokis ilman jäitä, kiitos. Vakiotilaus joka kerta ja autokaistalla.

Vierailija
14/14 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkispekkikset kaikilla.