Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisessa kunnossa te nelikymppiset olette?

Vierailija
08.02.2021 |

Onko ylipainoa vai kroppa elämäsi kunnossa? Juonteita kasvoissa? Harmaata hiuksissa? Sana on vapaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias. Ei ole vielä harmaita eikä ylipainoa.  Omassa olossa en totta puhuttuna huomaa hirveästi eroa niihin päiviin, kun olin parikymppinen, koska liikun nykyään enemmän. Ehkä olen vähän jumisempi, mutta siitä nyt voi syyyttää sitä, että olen tavattoman laiska venyttelemään.

Silmät ja naama näyttävät vanhemmilta kuin ennen, muuten oloni on oikeastaan ihan nuori.

Vierailija
2/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ja pää on finaalissa. Jos olisin eläin minut vietäisiin jo saunan taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 44v iässä lapsen ja lihoin, enkä saa painos pois vaikka mitä teen. Olen ollut kuukausia 1500kcal dieetillä ja 4 krt viikossa juoksen 10km. Tällä combolla pitäisi lähteä mutta ei ole tippunut varmaan grammaakaan. Ärsyttää, olen koko elämäni tähän asti ollut hoikka himourheilija. Nyt näköjään ylipainoinen himourheilija.

Ei ole ryppyjä, iho on hyvä, ei ole harmaita (Hyvät geenit, suvussa tulee rupsahdus tavallista paljon myöhempään) ja tervekin olen. Kunto on hyvä ja puolimaratoneja juoksen, ensi kesänä kokonaisen. Mutta se ylipaino on kyllä pieni kriisi :)

Vierailija
4/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten olin ihan hyvässä kunnossa, nyt huonossa.

Painoa ei ole vieläkään pahasti, lisäkiloja on tullut ehkä kolme.

Mutta aerobinen kunto on romahtanut täysin.

Vierailija
5/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aerobinen kuntoni on todella surkea. Harrastan liikuntana ainoastaan salilla käymistä, enkä lainkaan cardiota. Lihaksia siis kyllä on. Yritän saada itseni harrastamaan muutakin kuin lihasvoimaa, mutta en oikein pidä muusta liikunnasta. 

Olen edelleen hoikka, mutta vyötäröstä on alkanut vähitellen tulla tasapaksumpi verrattuna nuoruusvuosiin, jolloin olin erittäin selkeä tiimalasi. Olen sitä edelleen, mutta en aivan yhtä terävästi. Ryppyjä on jonkin verran silmäkulmissa, iho on harmaampi ja veltostuneempi. En todellakaan enää ole nuori. Täytin juuri 40v ja tyttäreni 18v, ja kyllä tämä ero on vain niin räikeä meidän välillä. Saattaisin kuvitella itseni paremmin säilyneeksi, jos en pystyisi vertaamaan itseäni tyttäreen. Mutta elämä menee eteenpäin, ja hyvä niin :) 

Vierailija
6/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen reilusti ylikin 40 mutta paremmassa kunnossa kuin nuorempana, koska en silloin liikkunut näin paljon. Paino on normaali, nyt alkaa painoharjoittelun tuloksia näkyä enemmän, mikä on tosi hyvä. Keskivartaloa olen saanut paljon paremmaksi.

Harrastan monta kertaa viikossa kestävyysliikuntaa.

Uurteita otsassa on, muuten ei juurikaan mitään. Kaikki aika silleen ok. Mutta siis pitkälti oman duunin tulosta.

Vierailija
7/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvässä kunnossa. Bmi ja rasvaprosentti molemmat 19. Ei harmaita hiuksia mutta silmäpussit jatkavat kasvamistaan vuosi vuodelta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme