Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuori ja tupakoimaton ihminen voi yhtäkkiä kuolla keuhkosyöpään!

Vierailija
07.02.2021 |

Tuttavani on nyt kuollut. Sai kesällä tietää sairastavansa keuhkosyöpää ja oli 27-vuotias. Yhtäkkiä vaan tulee tieto että elämä oli tässä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne syövät valitettavasti ovat.

Otan osaa.

Vierailija
2/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan lisäksi keuhkoja rasittavat mm. kynttilöiden poltto, hajusteet, hiuslakat, siivouskemikaalit, liikenne ynnä muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä :( mä poltan aika paljon kynttilöitä yksiössäni.. Vähennän kyllä nyt tän luettuani.

N27

Vierailija
4/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurja juttu. En oo ennen kuullu että näin nopeasti ja nuorena menis keuhkosyöpään

Vierailija
5/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa syöpä voi tulla kenelle tahansa. Itse asiassa, melkein mitä tahansa voi tapahtua kenellä tahansa milloin ja missä tahansa.

Vierailija
6/7 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllä se valitettavasti voi nuorellekin tulla. Eräs tuttunu sairastui aggressiiviseen keuhkosyöpään alle 30-v mutta ihme ja kumma selvisi. Aluksi ei annettu paljoa toivoa kun oli niin iso kasvain keuhkoissa. 

Vierailija
7/7 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkojen adenokarsinooma ei ole tupakasta syntyvä ja sitä on enemmän naisilla, kohtuu nuorillakin. Mulle on tullut vastaan urheileva abityttö, joka kuoli aggressiiviseen keuhkosyöpään muutamassa kuukaudessa ja 8-v. tyttö, jonka kaulapatti olikin keuhkosyövän metastaasi. Harvinaisia toki ovat, ei ole mikään kansantauti kyseessä. Mutta pitkittynyt yskä, veriyskä, laihtuminen, hengenahdistus, toistuvat tai huonosti paranevat keuhkoinfektiot pitää aina tutkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme