Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi p....rse!! En muistanut laittaa vaalennus-pulloon vaalennusjauhetta!

Vierailija
07.02.2021 |

Sekoitin vaan sen tuubin pulloon ja aloin levittää. Peilistä katsoin että mitä hittoa kun pelkkää sinistä näkyy eikä hius vaalene yhtään. No sitten huomasin että olin kokonaan unohtanut lisätä sen jauheen pulloon! Äkkiä menin pesemään pois ja tuloksena nyt sotten kellertävä pää! Kohta lähden ostamaa uuden paketin ja laitan sen päähän JAUHEEN kanssa. Voi jeesys, tällaista mokaa en ole vielä eläissäni tehnyt vaikka olen vaalentanut hiuksia vaikka kuinka monia kertoja.

Onko kellekään käynyt samaa mokaa?

Nyt kyllä harmittaa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mä tunnen itseni totaaliseks idi ootiksi....

Ap

Vierailija
2/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäätkö peppukarvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää vaalentaa pulloa?

Vierailija
4/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole käynyt. Mutta voin lohdutukseksi muistuttaa tästä tapauksesta joka oli iltalehdessä vuosia sitten: nainen osti vaalean hiusvärin, mutta jekkujekku joku olikin vaihtanut sen siniseen hiusväriin kaupassa. Koska ohjeessa luki, ettei värjäyksen aikana hiusvärin väristä kannata säikähtää eikä se kerro lopullisesta värituloksesta, nainen ei huolestunut.

Sähkönsiniset tuli. Sininen ei lähde kuin saksilla. T. Been there

Vierailija
5/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole käynyt. Mutta voin lohdutukseksi muistuttaa tästä tapauksesta joka oli iltalehdessä vuosia sitten: nainen osti vaalean hiusvärin, mutta jekkujekku joku olikin vaihtanut sen siniseen hiusväriin kaupassa. Koska ohjeessa luki, ettei värjäyksen aikana hiusvärin väristä kannata säikähtää eikä se kerro lopullisesta värituloksesta, nainen ei huolestunut.

Sähkönsiniset tuli. Sininen ei lähde kuin saksilla. T. Been there

Just tän takia aina tarkistan tuubista sen värisävyn 😄

Ap

Vierailija
6/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika huolimaton. Nehän kaikki on siinä samassa paketissa niin jo nyt on kumma, jos ei siitä osaa niitä kaikkia laittaa pulloon.

Vierailija
7/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää oikeestaan edes ole paha. Onneksi oli jo alunperin blondatut. Laitoin sen platinum maskin niin se poistaa kyllä hyvin keltaisuutta. Nää on kyllä enemmän vaaleankupariset kuin keltaiset, onneksi! Katotaan mitä toi platinum mask saa aikaan...

Ap

Vierailija
8/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan tänään vielä laittaa uuden ilman että hiukset lähtee päästä?

Kun ei tämä sävy nyt ihan ole se mitä hain.

Ap

Vierailija
9/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku onko paha jos laitan tänään uudestaan saman mutta sen jauheen kanssa?

Ap

Vierailija
10/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäiskö hakea joku vaalea väri joka ei ole niin rankka käsittely hiuksille..?

Ap

Vierailija
11/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi platinum mask oli kanssa virhe laittaa, kuivatti nämä nyt niin etten tiedä uskaltaako tähän laittaa hetkeen yhtään mitään... 🤦‍♀️

Ap

Vierailija
12/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt antaisit olla ainakin huomiseen. 

Vierailija
13/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huononäköinen tuttava oli laittanut silmälasit syrjään jo väriä sekoittaessa (virhe :D) ja ihmetteli kovin vaisua lopputulosta. Oli sekoittanut kehitteen ja hoitoaineen keskenään, itse väri oli jäänyt pois.

Kaikki eivät suosittele montaa vaalennusta samana päivänä, mutta jos päänahkasi ei ole ärtynyt niin laittaisin itse uuden vaalennuksen perään. Aiot kuitenkin vaalentaa hiuksesi kotona, joten itse hiukset kärsivät (tai ovat kärsimättä) yhtä paljon tänään kuin huomenna.

Vierailija
14/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai pitäiskö hakea joku vaalea väri joka ei ole niin rankka käsittely hiuksille..?

Ap

Millaista lopputulosta olet siis hakemassa, mikä oli lähtötilanne ja missä ollaan nyt?

Vierailija
15/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kaipa tässä pitää vaan odottaa hetki. Jos vaikka perjantaina laittaa sitten uuden.

Ap

Vierailija
16/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millaista lopputulosta olet siis hakemassa, mikä oli lähtötilanne ja missä ollaan nyt?

Platinablondia. Olen aiemmin tuolla samalla vaalentanut ja olen tykännyt siitä. Vaalentaa tarpeeksi ja platinum mask taittanut hyvin keltaisuutta pois. Nyt on tuon jauheen unohtumisen vuoksi varsinkin tyvi vaaleankuparinen tai mikälie oranssi. Ei nyt niin paha kuin pelkäsin, mutta en tiedä varmaksi miltä näyttää kun hiukset on kuivat, ovat vielä kosteat.

Ap

Vierailija
17/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huononäköinen tuttava oli laittanut silmälasit syrjään jo väriä sekoittaessa (virhe :D) ja ihmetteli kovin vaisua lopputulosta. Oli sekoittanut kehitteen ja hoitoaineen keskenään, itse väri oli jäänyt pois.

Kaikki eivät suosittele montaa vaalennusta samana päivänä, mutta jos päänahkasi ei ole ärtynyt niin laittaisin itse uuden vaalennuksen perään. Aiot kuitenkin vaalentaa hiuksesi kotona, joten itse hiukset kärsivät (tai ovat kärsimättä) yhtä paljon tänään kuin huomenna.

Voi🙁 sympatiat tuttavallesi!

Mietin vähän että voiko tähän nyt enää tänään laittaa vaalennusta, kun äsken levitin hiuksiin jätettävää hoitoainetta, sellaista Garnierin hair foodia kun hiukset kuivahti siitä platinum maskista? Tarttuuko vaalennus jos on vähän hoitoainetta hiuksissa?

Ap

Vierailija
18/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Platinablondia. Olen aiemmin tuolla samalla vaalentanut ja olen tykännyt siitä. Vaalentaa tarpeeksi ja platinum mask taittanut hyvin keltaisuutta pois. Nyt on tuon jauheen unohtumisen vuoksi varsinkin tyvi vaaleankuparinen tai mikälie oranssi. Ei nyt niin paha kuin pelkäsin, mutta en tiedä varmaksi miltä näyttää kun hiukset on kuivat, ovat vielä kosteat.

Ap

Jos haluamasi lopputulos on vaaleampi kuin nykyinen värisi, joudut tosiaan vaalentamaan hiuksia uudestaan. Hiusväri ei vaalenna jo käsiteltyä hiusta, vaan tuo siihen sävyä päälle.

Vaaleammalla hiusvärillä et saa siis varsinaisesti vaaleampaa lopputulosta, ainoastaan värin sävyn oli se sitten tuhkainen, lämpimän kultainen tai mitä tahansa.

Oletkin jo aiemmin käyttänyt tuotetta ja ilmeisesti ollut tyytyväinen lopputulokseen, joten oletan, että osaat tarvittaessa levittää vaalennuksen esimerkiksi vain sitä tarvitseviin kohtiin.

Vierailija
19/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi🙁 sympatiat tuttavallesi!

Mietin vähän että voiko tähän nyt enää tänään laittaa vaalennusta, kun äsken levitin hiuksiin jätettävää hoitoainetta, sellaista Garnierin hair foodia kun hiukset kuivahti siitä platinum maskista? Tarttuuko vaalennus jos on vähän hoitoainetta hiuksissa?

Ap

Esimerkiksi hoitoaineet, öljyt tai märät hiukset saattavat laimentaa levitettävää vaalennusta, mutta eivät estä vaalennusainetta toimimasta.

Oletko varma, että nimenomaan platinum mask kuivatti hiuksiasi eikä ensimmäinen "vaalennus"? Oletan siis, että kyseessä oli esimerkiksi Four Reasonsin colormask tyyppinen tuote, jossa on väripigmenttejä ja hoitavia aineita.

Vierailija
20/23 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos haluamasi lopputulos on vaaleampi kuin nykyinen värisi, joudut tosiaan vaalentamaan hiuksia uudestaan. Hiusväri ei vaalenna jo käsiteltyä hiusta, vaan tuo siihen sävyä päälle.

Vaaleammalla hiusvärillä et saa siis varsinaisesti vaaleampaa lopputulosta, ainoastaan värin sävyn oli se sitten tuhkainen, lämpimän kultainen tai mitä tahansa.

Oletkin jo aiemmin käyttänyt tuotetta ja ilmeisesti ollut tyytyväinen lopputulokseen, joten oletan, että osaat tarvittaessa levittää vaalennuksen esimerkiksi vain sitä tarvitseviin kohtiin.

Joo, tyvi on nyt se mikä häiritsee kun se on edelleen eri sävyä kuin latva. Pakko varmaan hakea uusi pakkaus ja levittää sitä sitten niihin kohtiin mitkä häiritsee. Usein se vaan menee siihen etten raaski heittää loppua seosta pois ja isken sen kuitenkin koko päähän.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän