Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta huulten kestopigmentoinnista?

vierailija
07.02.2021 |

Näitä on ilmeisesti ollut saatavilla jo pitkään, mutta en tiedä ketään jolla olisi huulissa kestopigmentointi. Itselläni melko hailakat, joskus jopa sinertävän kalpeat huulet, ja olen miettinyt saisiko kestopigmentoinnilla luonnollisen näköisesti vähän väriä, kun en erityisemmin jaksa joka päivä meikatakaan.

Suurimpana kysymyksenä kuitenkin, saako siitä luonnollisen näköisen lopputuloksen? Mitään liian huomiota herättävää en halua. Ja toisaalta, voiko siitä jäädä jotain pysyvää haittaa? (Esim. arpia, tai väri jotenkin pysyvästi jämähtää tai levitä alkuperäisiltä rajoiltaan epäsiistin näköisesti, onko allergisoituminen iso riski..)

Kiitos jo etukäteen jos jollakin on antaa neuvoa tai vinkkiä asiaan liittyen, erityisesti omista kokemuksista olisi kiva kuulla :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kauhean olen nähnyt

Vierailija
5/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kerran naisella, oli ihan kauhee. Googlaa ekana ja klikkaat kuvat.

Vierailija
6/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, koska sain ilmaiseksi kulmien yhteydessä.

On sellainen luonnollinen pinkki, ei suuresti erotu huulten oikeasta väristä. Se ei nimittäin levittynyt ihan tasaisesti, märät alueet huulten keskeltä ovat jääneet ilman väriä, eikä sitä huomaa muut kuin minä.

Vierailija
7/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt toisilla, ihan luonnolliselta näyttää.

Outoa että vanhemmiten huulista tosiaan katoaa väri. Yhtenä päivänä huomasin että huuleni olivat haaleat.

Vierailija
8/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että vanhemmiten huulista tosiaan katoaa väri. Yhtenä päivänä huomasin että huuleni olivat haaleat.

Siis korjaan vielä että en mitenkään "nähnyt" sitä, mutta kun kertoivat niin hyvältä ja luonnolliselta näytti.

Vierailija
9/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan kestävät hyvän värisinä?

Vierailija
11/16 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anemia?

Vierailija
12/16 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia? Varasin ajan tällaiseen mutta haluaisin kuulla lisää.

Vierailija
13/16 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehty kaksi kertaa ja eka kerta 5-6 v sitten ja vieläkin väriä näkyi. Nytkin tehtiin vaan vahvistus. Mun iho ottaa vastaan värin poikkeuksellisen hyvin ja mulla myös pysyy. Kulmat tehty myös kaksi kertaa ja rajaukset kerran. Rajaukset tehty myös 5-6 v sitten ja vielä hyvät. Nyt huulet tehtiin pari päivää sitten ja on tosi rohtuneet ja vähän kipeät. Käytän apteekista ostettua voidetta joka suojaa, kosteuttaa ja ehkäisee herpeksen syntymistä. Katson ettei pääse kuivumaan. Ollut aina todella tyytyväinen ja lopputulos hyvä. En ole käyttänyt huulipunaa kertaakaan koska sitä ei tarvitse. Mulla myös tapana rasvata huulia huulirasvalla useita kertoja päivässä että sekin varmasti vaikuttanut värin pysyvyyteen, kun saavat hyvin kosteutusta.

Vierailija
14/16 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudempia kokemuksia? Kiinnostuin kun näin yhdellä naisella ihanan punaiset huulet ja kertoi että niissä on kestopigmentti. Täyttäminen ei kiinnosta mutta olisi ihana ajatus että jo aamusta näyttää siltä kuin olisi huulipunaa.

Vierailija
15/16 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Yhdellä naisella oli ja oli ihan hirveän näköinen, luonnoton vaikka ei ollut mikään räikeä väri. Sama efekti kuin täytetyissä huulissa: niistä vaan näkee, ettei ole huulet luonnolliset. Mielummin se huulipuna

Vierailija
16/16 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että huulet rajataan kestopigmentoinnilla. Laitetaanko se väri koko huuliin? Varmaankin aika aikaavievää ja kivuliasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi