Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea tunne, mustasukkaisuus salarakkaasta ahdistaa

Vierailija
07.02.2021 |

Olen nainen pitkässä avoliitossa. Salarakas mies ollut monta vuotta, joka naimisissa, perheellinen. Rakastan miestä todella paljon. En ole miehen ainoa nainen avioliittonsa ulkopuolelta. Mies on komea ja suosittu. Naisia joka sormelle. Enimmäkseen kait seksisuhteita. Minun ongelma, että olen mustasukkainen kaikista muista naisista ja varsinkin, kun joku uusi nainen tulee miehen kuvioihin. Nytkin ahdistaa ja masentaa, kun eräs julkisuudestakin tuttu nainen alkanut pitää yhteyttä miehen kanssa ja pelkään, että heille tulee suhde jos ei jo ole. Yritän takoa järkeä päähäni, että ei kannata olla mustis, kun mies ei kuitenkaan ole uskollinen yhtään kellekään vaan pettää kaikkia meitä salaisia naisiaan koko ajan. Ja eihän minulla edes ole oikeutta olla mustasukkainen, koska olen vain yksi miehen salarakas tai salapano rumasti sanottuna. Mutta silti, olo on surkea ja ahdistunut, kun rakastan miestä paljon enemmän, kuin omaa miestäni. Huh, onko muita vastaavassa tilanteessa ja miten kestätte salamiehen mahdolliset muut naiset ja miten sopeudutte siihen, että olette miehelle vain yksi siitä haaremista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ystäviä panosuhteella, onneksi sinulla on oma puoliso. Yritä suhtautua elämänkokemuksena, julkkiksella ja sinulla mahdollisesti sama maku. Voi olla miehen liioitteluakin, ehkei arkena ole kovin ihmeellinen, mutta lumeena usealle naiselle muka on monta rautaa tulessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viisaasta kommentista ja ihan hyvä näkökulma. Näinhän se asia varmasti on.

Vierailija
4/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kysyä itseltäsi, onko järkeä?

Läheisriippuvaisuus, mustasukkaisuus, omistushalu, pettäminen, kaikki ihan sairaita piirteitä. Lopeta hyvän sään aikana.

Vierailija
5/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te näiden uuskirjoitusten laatijat vakituisessa työssä Sanoma Oy:llä vai kirjoitteletteko palstantäytettä freelance-pohjalta?

Vierailija
6/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todella miettiä onko järkeä kiusata itseään noin. Tunteita on vaikea komentaa mutta yritä.

Miksi kohtelet avopuolisoa noin jos kerran et välitä juurikaan? Säälittää hänen puolestaan.

Vierailija
7/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Maisan lentäjäihastuksen salarakas :D

Vierailija
8/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Näitä "kommentteja" olen aina ihmetellyt. Jos ei keksi mitään kirjoitettavaa, lätkäisee kysymysmerkin.

Vierailija
9/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä v päähäsi ho ro ap

Vierailija
10/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä miehessä on niin erinomaista, että hänestä pitäisi kaikki asiat huomioon ottaen olla vielä mustasukkainen?

Vierailija
11/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs mies toimii noin, miksi haluaisit enää olla hänen kanssaan tekemisissä? Miksi haluaisit olla vain yksi haaremista? Onko sinulle itsetunnon kanssa ongelmia?

Vierailija
12/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen nais_viha_provo u l i lta.

Vierailija
13/13 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoudu irti koko salasuhteesta. Mies käyttää tilannetta hyväkseen.