Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko matkustellut paljon?

Vierailija
07.02.2021 |

Missä kaikkialla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin, paljonko on paljon?

Ja mikä lasketaan matkusteluksi?

Silloin kun vielä työ vei, työmatkoja ulkomaille oli n. 40 vuodessa.

Tavan turistille tuo on paljon mutta tiedän ihmisiä jotka reissasivat paljon enemmän.

Ja minun työmatkani sallivat joustavasti käyttää myös omaa aikaa paikan päällä.

Vierailija
2/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Aika paljon olet matkustellut! t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, ei kiinnosta matkustelu.

Vierailija
4/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen. Olen käynyt 37 maassa, nykyisin vuosittain Kreikassa ja Jenkeissä. Yleensä vuodessa 2-3 matkaa, joista yksi mannertenvälinen lento.

Vierailija
5/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys, mikä on paljon? Normaaliaikana matkustan pari kertaa vuodessa, yleensä Euroopassa, mutta kauempanakin on käyty. Tavoite on käydä jokaisella mantereella elämän aikana. Afrikkaan en ole vielä päässyt ja Etelämanner voi olla turhan vaikea mutta muut ovat plakkarissa.

Vierailija
6/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt työmatkoilla noin 50 maassa. Pahimipina vuosina noin 400 000km koneessa. En kaipaa noita vuosia enää lainkaan näin vanhemmalla iällä. Jossain vaiheessa tuli täysstoppi ja lentokentät ja koneet alkoivat tuottaa lähes fyysistä pahoinvointia. Tämä siis vaikka lentäminen on aika ”juhlaa”, kun sitä tekee noin paljon. On business-luokat, ilmaiset samppanjat, lounget, priorityt jne mutta niihinkin 15-20 vuodessa puutuu täysin.

Vierailija
7/8 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut aika paljon. Yli 80 matkaa yli 40 maassa. Jotkin reissut 3-5 maata kerralla esim kuukauden aikana. Osa työmatkoja jotka myös liittyneet matkailuun. Parhaana vuonna 12 reissua.

Lasken vain ne missä olen yöpynyt, Tallinnan piipahdukset vielä puuttuu kokonaan tuosta luvusta

Odotan sitä että maailma taas aukeaa, lähdemme muualle ehkä lopullisesti

Vierailija
8/8 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 maata, virossa useamman kerran, kanarialla ja amerikassa molemmissa x2, ikää 25 v. Juuri kun pääsi vauhtiin että pari kertaa vuodessa käy jossain niin tuli korona :D no, sitten kun se on ohi niin taas mennään.