Kahvi on yhtäkkiä alkanut kusettaa ihan älyttömästi. Apua
En voi juoda oikeastaan ollenkaan kahvia. Pienenkin kupin jälkeen hätä alkaa heti painamaan -voimalla. Vessassa käyntikään ei auta, vaan sen jälkeen tulee vielä uusi paha hätä. Sitten loppuu. Eilenkin hain pojan laskettelemasta ja kävin kusella ennen lähtöä mutta silti matkalla tuli ihan kamala hätä. Oli pakko pysähtyä tien varteen. Siis en ymmärrä. Ennen ei ollut mitään ongelmaa. Onko tää nyt joku hormonijuttu. Jessus sentään
Kommentit (11)
Mulla on sama. En enää juo kahvia. Juon muutenkin vain vähän
Minulla on ongelmana että olen aika "kuivahko" eli juon vettä liian vähän mutta syynä on se että jos juon yhtään enempää niin joudun ramppaamaan kokoajan veskissä.
Veren sokeriarvot katsottu milloin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne tähän vaikuttaisi?
t. Vähän samasta vaivasta kärsivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo meinasi, että lisääntynyt virtsaamistarve on automaattisesti diabetes?
Kofeiini on aikamoinen diureetti eli ihan normaalia, että pissattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo meinasi, että lisääntynyt virtsaamistarve on automaattisesti diabetes?
Kofeiini on aikamoinen diureetti eli ihan normaalia, että pissattaa.
Tämä!
Kannattaa kokeilla juoda enemmän vettä, etenkin illalla ja aamulla ja ennen vessassa käyntiä sekä lounaalla. Minulla toimii välillä, ikään kuin huuhtelee paikkoja.
Kun tulin esivaihdevuosi-ikään, 45v, niin alkoi tuntua siltä, että pissalla käyminen on uusi harrastukseni. Yöunetkin katkeilivat, mikä oli raivostuttavaa. Sitten löytyi kilpirauhasesta struumatyyppinen kasvain, joka aiheutti liikatoimintaa.
Nyt on vaihdevuodet ohi ja kilpirauhasen toinen lohko poistettu, mikä aiheutti vajaatoimintaa. Rakkokin on selvästi rauhoittunut.
Älä juo sitä. Problem solved