Minkä painoinen nainen on sinulle liian painava?
Kommentit (13)
Paras paino pituus miinus 90. Pituus miinus 100 menee jo poikavartalon puolelle.
150kg, ei alarajaa. Luonne merkitsee, ei paino.
Painolla ei ole suoranaisesti väliä, vaan tärkeämpää on painon suhde pituuteen! Mielestäni naisen ihannepaino on pituus vähennettynä 100:n ja 115:n välillä. Siten, että lyhyemmillä naisilla tuo luku on lähempänä sataa ja pidemmillä naisilla lähempänä sitä sataaviittätoista.
Ja ehdottoman tärkeää on, ettei nainen ala väärinkäyttämään kehopositiivisuus-termiä painonsa vuoksi! T. Mies.
Riippuu vähän ruumiinmuodosta mutta harvoin oon tavannut oikeasti liian painavaa naista.
M40
Ihan minkä painoinen tahansa.
Jos Sijaltainen nousisi.
120-130kg alkaa olla jo 170cm matamille maksimi. Ei Juuri ja juuri saa kädet ympäri.
Olen naisista kiinnostunut nainen ja tykkään vähän pyöreämmistä (mutta normaalipainoisista) naisista, esim. BMI luokkaa 24-25. En voi sanoa tiettyä painoa koska se riippuu ihan pituudesta mikä on liian vähän ja mikä liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen naisista kiinnostunut nainen ja tykkään vähän pyöreämmistä (mutta normaalipainoisista) naisista, esim. BMI luokkaa 24-25. En voi sanoa tiettyä painoa koska se riippuu ihan pituudesta mikä on liian vähän ja mikä liian paljon.
Sama. Tykkään että on rinnat, lantio ja vähän mahaa mutta painoindeksi normaalipainon puolella. 24 on aika optimi.
Yli 40kg nainen on liian painava minulle.
Tarvitseeko tännekin tuoda Korean kulttuuri, jossa pituudesta viis paino ei saa ylittää tiettyä alhaista lukemaa?