Filippiiniläisvankilassa yli vuoden virunut missi Maria Mustonen palasi julkisuuteen: "Olen ehdolla kuntavaaleissa"
Maria on palannut julkisuuteen. Maria julkaisi yllättävän uutisen sosiaalisessa mediassa. Missikaunotar aikoo nyt kunnostautua poliitikkona.
- Olen ollut hiljaa sosiaalisessa mediassa viimeiset pari vuotta, koska olen koittanut saada kadonutta aikaa takaisin. Olen tehnyt töitä, opiskellut, urheillut ja viettänyt aikaa perheeni kanssa, Maria kertoo Instagram-tilillään.
- Koronapandemian aikana yrittäjyys on ollut haastavaa kaikin puolin. Haluaisin että yrittäjiä autetaan ja tuetaan kunnassani enemmän kuin koskaan. En pysty katsomaan sivusta ja olla tekemättä mitään. Haluan oikeasti tehdä asialle jotain. Siksi olenkin ehdolla tämän vuoden Espoon kuntavaaleissa 2021, Maria täräytti kuvatekstissään.
Entinen missi kertoi myös informoivansa pian lisää vaaliteemoistaan.
Kommentit (11)
Nyt kansa äänestämään rehtiä suomalaisnaista!
Kirjatkaa nyt kiireesti ylös tämä vaalinumero! Luotettavaa asioidenhoitoa Suomessa ja Filippiineillä!
Hyvä teema olisi "huumeeton elämä"!
Kokoomus? Persut olisi sopineet paremmin tämmöiselle vankeinhoidon asiantuntijalle
Millaisia muutoksia hän lupaa vankiloihin?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus? Persut olisi sopineet paremmin tämmöiselle vankeinhoidon asiantuntijalle
Tai sun rakastama sdp
Vierailija kirjoitti:
Liian kevytsarjalainen persuihin, pitää olla lapsent*ppaja, rattijuoppo tai seksuaalirikollinen
https://www.seiska.fi/Uutiset/Filippiinilaisvankilassa-yli-vuoden-virun…