Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ihmistä, joka määräilee? Jopa tuntemattomia? Kerro esimerkkejä

Vierailija
05.02.2021 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä joutuu joskus määräämään, myös niitä tuntemattomia.

Vierailija
2/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

määritä ensin määräily....kuka minkäkin kokee määräilyksi on aika moninainen asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se "määräilijä" on ottanut tilanteen haltuun kun kaikki muut vaan tuijottelee kenkiään. Jonkun on pakko käskyttää kun muuten ei saada mitään aikaan. Kyllä, olen itsekkin "määräillyt" töissä, suurimmaksi osaksi käskenyt teinejä pistämään kännykän taskuun ja keskittymään töihin.

Vierailija
4/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se "määräilijä" on ottanut tilanteen haltuun kun kaikki muut vaan tuijottelee kenkiään. Jonkun on pakko käskyttää kun muuten ei saada mitään aikaan. Kyllä, olen itsekkin "määräillyt" töissä, suurimmaksi osaksi käskenyt teinejä pistämään kännykän taskuun ja keskittymään töihin.

Tarkoitan ihmistä, joka määräilee sukulaisia ja tuttavia elämänsä suhteen, jopa tuntemattomia, ja saattaa nähdä kadulla jotain käytöstä mitä ei hyväksy ja alkaa siinä sitten määräilemään ventovieraita, ja niin edelleen. ap

Vierailija
5/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan ihmistä, joka määräilee sukulaisia ja tuttavia elämänsä suhteen, jopa tuntemattomia, ja saattaa nähdä kadulla jotain käytöstä mitä ei hyväksy ja alkaa siinä sitten määräilemään ventovieraita, ja niin edelleen. ap

Siis määräilee sukulaisia ja tuttavia näiden elämän suhteen. ap

Vierailija
6/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat ap nyt sekoittaa määräilyn, ohjaamisen ja neuvomisen ja yleensä puheet.

Ei kaikki ole mitään määräämistä, mikä toisille sanotaan, vaikka sanottaisiin tiukastikin.

Ja miten kukaan pystyy määräilemään mitenkään normaalin aikuisen ihmisen elämää.

Ei mitenkään.

Ihminen tekee kaikki päätökset loppujen lopuksi vain itse ja on tällöin myös vastuussa päätöksistään.

Jos tekee päätöksen vaikkapa sukulaisen muka määräilyjen mukaan, on ihminen siltikin vastuussa itse siitä päätöksestä.

Ei kukaan muu.

Vierailija
7/7 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat ap nyt sekoittaa määräilyn, ohjaamisen ja neuvomisen ja yleensä puheet.

Ei kaikki ole mitään määräämistä, mikä toisille sanotaan, vaikka sanottaisiin tiukastikin.

Ja miten kukaan pystyy määräilemään mitenkään normaalin aikuisen ihmisen elämää.

Ei mitenkään.

Ihminen tekee kaikki päätökset loppujen lopuksi vain itse ja on tällöin myös vastuussa päätöksistään.

Jos tekee päätöksen vaikkapa sukulaisen muka määräilyjen mukaan, on ihminen siltikin vastuussa itse siitä päätöksestä.

Ei kukaan muu.

Mutta on se törkeää käytöstä siltä tuppautujalta ryhtyä ohjeistamaan muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi