Aivan vitunmoinen yskä
Tuntuu että vois yskiä keuhkot veks, tulee yskä koko voimalla niin että kaikki raajat lentää ilmassa.
Ajattelin mennä testiin huomenna, kuulostaako koronalta? Mulla ei ole juuri muita oireita.
Kommentit (10)
Yskää ei ole edeltänyt flunssa eli ei ole flunssan jälkilimoja vaan yskä ilmaantui itsestään.
Ap
Mulla ei koronassa edes ollut yskää, vaikka se on kai vissiin yleisin oire siinä.
Selvä korona, nyt ei ole muuta yskää aiheuttavaa liikkeellä. Tuo on eka oire, sitten tulee kuume ja silloin et enää testiin pysty menemään. Viim. maanantaina keuhkosi ovat "tulessa" kun tuo pöpö iskee yskän raastamiin keuhkorakkuloihin.
Katoppa kuvat, miltä näyttää kun virus on vallannut keuhkot. esim. kuva 1/33 ja 5/33
https://www.news18.com/photogallery/world/covid-19-photos-up-close-with…
Onnea ja toivotaan parasta! Ala jo kirjata ylös keitä olet tavannut ja missä olet käynyt viimeisen viikon aikana. Helpompi nyt muistella kuin 40 asteen kuumeessa. Sinulle on tulossa 3-5 1h: puhelin sessiota jos ei ole listaa.
Itsellä korona oli silmätulehdus. Oireeton noin muuten. Sattumalta kävi ilmi myöhemmin kun kävin uudestaan silmätulehduksen vuoksi ja ottivat varmuudeksi testit. Kaksi viikkoa olin ihan normaalisti silmätulehdus oletuksena. En tajunnut pysyä ihmisten ilmoilta pois.
Silmätulehdus kesti yli kuukauden.
Mun isällä alkoi korona helvetillisellä yskänlääkkeellä. Testiin.
Todella helpolla olet päässyt, jos pelkkä silmätulehdus oli. Minun kaksi hyvää ystävääni saivat koronan rajuna ja toisen lopullisesta selviämisestä ei edes vielä ole tietoa. Karsea katsoa vierestä hänen lastensa hätään. Tämä on niin pirullinen tauti, että kukaan ei tiedä miten se itselle iskee. Täysin arpapeliä. Kummallakaan ystävälläni ei ollut sairauksia eikä riski-ikää.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä korona oli silmätulehdus. Oireeton noin muuten. Sattumalta kävi ilmi myöhemmin kun kävin uudestaan silmätulehduksen vuoksi ja ottivat varmuudeksi testit. Kaksi viikkoa olin ihan normaalisti silmätulehdus oletuksena. En tajunnut pysyä ihmisten ilmoilta pois.
Silmätulehdus kesti yli kuukauden.
:o omituista
Miten muuten sellaistakaan todistetaan että olisi silmätulehdus.
Ehkä laskee vain elimistön puolustusta ja bakteerit ovat aiheuttaneet silmätulehduksen. Koronahan on toisilla ihan oireeton.
Älä ainakaan ihmisten ilmoille mene.