Näin kauppakeskuksessa kun n. 6-7v lapsi kysyi "äiti, kumpaan vessaan mun kuuluu mennä" ja äiti vastasi "mene siihen mikä tuntuu oikealta"
Hämmentynyt lapsi valitsi invavessan. Oli myös puettu niin etten itsekään osannut sanoa oliko tyttö vai poika. Miksi lapsen pää pitää sekoittaa, sillä hän on varmasti joko tyttö tai poika (jos nyt ei lasketa sitä minimaalista osuutta joilla on jokin synnynnäinen poikkeama)
Kommentit (10)
Jos lasten vessassa käyminen kiinnostaa noin paljon, niin olisi ehkä hyvä paikka puhua jonkun ammattilaisen kanssa.
Samaa mieltä. Meillä on tyttö ja poika eikä mitään henkilöitä.
Ehkä hällä on poikkeama kun valitsi invavessan. Ei kaikkia asioita kannata jäädä pohtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hällä on poikkeama kun valitsi invavessan. Ei kaikkia asioita kannata jäädä pohtimaan.
Miksi ei saisi asioita pohtia?
Itse ainakin jään ihmettelemään joskus jotain asiaa ja se on varmaan ihan normaalia?
Täällä palstalla nyt kaikki on tietysti sellaisia ettei muiden asiat kiinnosta eikä mitään tarvitse miettiä tai ihmetellä kun ei kuulu mulle.
Kummasti tämänkin aloituksen avasit ja täällä keskustelupalstalla notkut.
Miksi?
Mua henkilökohtaisesti ärsyttää ihmiset jotka "nolaa" toisen sanomalla että "mitä sinäkin tommoisia mietit" tai "anna asian olla".
Siinä tuntuu olevan tarve asettaa itsensä toisen yläpuolelle.
Ja se että joitakin asioita miettii ja pohtii ei tarkoita sitä että on tapana jäädä kaikkia asioita pohtimaan.
Siksi ärsyynnyin tuosta kommentista kun mun äitillä on tapana tyrehdyttää keskustelut sanomalla noin. Siinä tulee tosi tyhmä fiilis.
Enkä ole ap.
Uuuu, minä valitsen tästä lähtien puhtaimman ja jotenkin veikkaan että se on naisten. Miesten omassa liimautuu kengät lattiaan ainakin huoltsikoilla. Pitääkin tutkia.
Kirotut oikeistolaiset. Pitäisi olla laki joka kieltää poliittisen aivopesun aloittamisen noin nuorena.
miksi olit korona-aikaan kauppakeskuksessa?
ja niin lähellä muita, että kuulit lapsen ja oletetun äitinsä keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
miksi olit korona-aikaan kauppakeskuksessa?
ja niin lähellä muita, että kuulit lapsen ja oletetun äitinsä keskustelun?
Ihmisen täytyy syödä pysyäkseen hengissä ja iski vessahätä, joten jonotin turvavälin päässä vessaan. Kyllä siitä sentään toisen puheen kuulee.
Ap
Jep, en itsekkään haluaisi että vastakkaista sukupuolta oleva tulisi samaan vessaan... Pienet lapset eri asia kun heitä ei voi turvallisuussyistä jättää wc tilojen ulkopuolelle odottamaan.