Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaville kysymys täällä

Vierailija
03.02.2021 |

Onko sulle koskaan tehty alotetta? Missä ja miten? Missä mitoissa olit?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Vierailija
2/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ylipainosena eikä normaalipainosena ole koskaan, mutta alipainosena kyllä montakin kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran. Ja sekin oli.. no tiedätte.

Vierailija
4/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes luottaisi mieheen joka tekisi mulle aloitteen. Varmasti olisi jotain taka-ajatuksia.

T. Läski

Vierailija
5/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa elämäni aikana etten ole edes laskenut. Niin baareissa kuin juhlissa kuin tansseissa (kyllä, ihan sellaiset tanssimista varten järjestetyt tanssit missä tanssitaan vieraiden ihmisten kanssa - ei toki nyt korona-aikana) kuin kirjastossa kuin opiskellessa (opiskelutoveri) ja tietysti netissä... Se on ihan urbaania legendaa että miehet haluaisivat aina vain isorintaista timmiä naista.

Mitat? Et tee numeroillani mitään. Olen koko aikuisikäni ollut pullukka enimmäkseen kiinteillä läskeillä, en höllyvä löllykkä.

Vierailija
6/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta ei kyllä silloinkaan kun olin hoikka.

Vierailija
7/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko aikuisikäni parisuhteessa, 2 avioliittoa. Piti vaihtaa miestä, koska ensimmäinen menehtyi. Aina olis ollut paljon menekkiä, jopa sormus sormessa.

Vierailija
8/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty vaikka kuinka monet kerrat.

Olen aina ollut ylipainoinen, mutta en koskaan ruma tai epäviehättävä.

Vierailija
9/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin kun olin 165 cm/45 kg eikä nyt 165 cm/80 kg. Kun naama on ruma ja tissit aa-kuppia, ei painolla ole mitään väliä.

Vierailija
10/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tyyliin:

"Ota toi iso, isolla on isot paikat!"

"Pitää ottaa tolta pllua kun en ole koskaan saanut läsniltä"

"Sä olet norsu, joten sulta varmaan saa, ja olet onnellinen kun joku edes huomaa sut. Mennään kuitenkin eri matkaa, kun en haluu, että kukaan näkee mut sun seurassa"

Vierailija
11/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloitteita.

Helsinkiläiset voivat kuntalain mukaisesti tehdä kaupungin toimintaa koskevia aloitteita

Vain lihavat saavat tehdä tai lihaville saa tai voi tehdä alotteita.

Vierailija
12/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen. Olin mitoissa 160, 91, eli todella lihava. 

Sama mies on ollut 21 vuotta kanssani, vaikka alunperin mittani olivat 160, 49.

Lihoamiseni on itsestänikin inhottavaa, mutta nyt onneksi suunta on alaspäin painon suhteen.

Vierailija
13/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tyyliin:

"Ota toi iso, isolla on isot paikat!"

"Pitää ottaa tolta pllua kun en ole koskaan saanut läsniltä"

"Sä olet norsu, joten sulta varmaan saa, ja olet onnellinen kun joku edes huomaa sut. Mennään kuitenkin eri matkaa, kun en haluu, että kukaan näkee mut sun seurassa"

Mitä toi ”isolla on isot paikat” tarkottaa? Siis onko miehet oikeasti niin tyhmiä, että luulevat píllureiän suurentuvan lihomisesta? Kaiken mäkin oon nyt kuullut.

T. Yli 100kg läski, jolla hädin tuskin mahtuu edes 2 sormea pílluun saatika külli.

Vierailija
14/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monta kertaa elämäni aikana etten ole edes laskenut. Niin baareissa kuin juhlissa kuin tansseissa (kyllä, ihan sellaiset tanssimista varten järjestetyt tanssit missä tanssitaan vieraiden ihmisten kanssa - ei toki nyt korona-aikana) kuin kirjastossa kuin opiskellessa (opiskelutoveri) ja tietysti netissä... Se on ihan urbaania legendaa että miehet haluaisivat aina vain isorintaista timmiä naista.

Mitat? Et tee numeroillani mitään. Olen koko aikuisikäni ollut pullukka enimmäkseen kiinteillä läskeillä, en höllyvä löllykkä.

Kun kaikki miehet eivät saa niitä timmejä isorintaisia naisia. Pitää niidenkin silti jotain yrittää.

Vierailija
15/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta mä olen paitsi pyöreä niin iloinen, positiivinen, ystävällinen ja hymyilevä.

Olen suhteessa miehen kanssa, joka kehuu mua joka päivä ❤️

t. N46 164/80

Vierailija
16/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki miehet eivät saa niitä timmejä isorintaisia naisia. Pitää niidenkin silti jotain yrittää.

Miehet ei kylläkään halua isotissistä.

Vierailija
17/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki miehet ole mitään komeita, pitkiä ja rikkaita. Ei kaikilla miehillä ole varaa nirsoilla. Ottavat minkä saavat. Siksi melkein kaikilla naisilla on menekkiä.

Vierailija
18/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kylläkään halua isotissistä.

Halutaanpa.

Vierailija
19/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas aloittajalla murheet. Käykö luuviululla kateeksi, kun hehkeät pyöreät kurvittaret vie kaikki miehet?

Vierailija
20/28 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas aloittajalla murheet. Käykö luuviululla kateeksi, kun hehkeät pyöreät kurvittaret vie kaikki miehet?

Mitä ihmettä?? Mä olen itse kylläkin ihan jäätävä läski. Halusin vain tietää, voiko mulla olla mahdollisuuksia miesseuraan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän