Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako iho miten pahasti löllöilemään jos laihdutan 50kg?

Vierailija
03.02.2021 |

Oon 38.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa? Kokemuksia?

Vierailija
2/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oot aika nuori, niin ei välttämättä. Itse olen saanut laihdutettua joulusta alkaen 6 kiloa ja yritän saada yhteensä 30 kiloa pois. Olen hiukan alle 50-vee ja ihosta on tullut juuri sellainen löllöinen, ei kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos et laihduta liian nopealla vaudilla pelkällä annoskokojen pienennyksellä ja dieeteillä. Kuntoile

Vierailija
4/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle sopiva tahti tavoitteessasi laihduttaa enintään 5kg/kk-tahtia

Vierailija
5/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kropan muodosta (roikkuuko esim. jo nyt alavatsalla pussi?), geeneistä, laihdutusvauhdista ja treenistä. Riittävän hidas painonpudotus ja kuntosalitreeni vähentävät roikkumisen todennäköisyyttä oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
6/12 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oot aika nuori, niin ei välttämättä. Itse olen saanut laihdutettua joulusta alkaen 6 kiloa ja yritän saada yhteensä 30 kiloa pois. Olen hiukan alle 50-vee ja ihosta on tullut juuri sellainen löllöinen, ei kiva.

Tsempit sulle. Tee päivittäin kuivaharjaus kroppaan se auttaa vähän. Vaihdevuosien jälkeen se nahka ei enää palaudu ennalleen.

Vierailija
7/12 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kropan muodosta (roikkuuko esim. jo nyt alavatsalla pussi?), geeneistä, laihdutusvauhdista ja treenistä. Riittävän hidas painonpudotus ja kuntosalitreeni vähentävät roikkumisen todennäköisyyttä oman kokemukseni mukaan.

Raskauksista (3) on tosiaan jäänyt löllykkä alavatsalle. Mulla muutenkin kaikki rasva tuntuu olevan just mahassa. Hidastin nyt laihdutustani niin että pysyn mukana (tai siis tarkkailen miten kroppa pysyy tässä mukana). Toistaiseksi liikuntana on ollut kävely.

Vierailija
8/12 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää etukäteen. Itse laihdutin 40 kg pikavauhtia (pääosan ENE-kuurilla) 44-46 iässä, eikä jäänyt mitään muuta roikkuvaa kuin tissit nyt meni riippareiksi "tyhjentyessään" H-kupista C-kuppiin. 

Toisaalta tiedän ihmisiä joille on jäänyt joka puolelle ryppyistä tyhjää nahkaa pysyvästi samantapaisen laihdutuksen seurauksena. Kai se joku kudostyyppikysymys on, perinnöllinen juttu.

Vierailija
9/12 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ideaali tilanne, vatsaan vaikea rakentaa lihasta läskin tilalle. Treenata silti kannattaa, lihakset tasapainottavat kokonaisuutta ja ainakin on joku osa kehosta, joka miellyttää omaa silmää. 

Pelkkä kävely ei ole riittävä määrä liikunta millään mittarilla. Se ei oikeastaan ole edes liikuntaa, se on arkiaktiivisuutta. Nyt ei pääse salille tai ohjatuille tunneille, mutta somesta löytyy todella paljon treeniohjeita. Ja etävalmennuksenkin voi ostaa, jos siihen on mahdollisuus.

Osta vaikka alkuun kuminauha, jumppapallo ja jumppa-alusta, niiden avulla saat rakennettua monipuolisen ohjelman ja hyvää peruskuntoa. 

Vierailija
10/12 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös ihotyypistä. Itselläni on sellainen, joka ei juurikaan palaudu venytyksen jälkeen.

Vierailija
11/12 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala roikkua, jos jumppaat hyvin.

Vierailija
12/12 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jabba the Hut siinä esimerkki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä