Lue keskustelun säännöt.
  Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Alue: Aihe vapaa

Onko pakko aina kyykyttää niitä uusia työntekijöitä?
03.02.2021 | 
                  Olen nyt tällä hetkellä se uus työntekijä huomaan kyllä että mulle teetetään töitä mistä kukaan ei tykkää tai halua tehdä. Olen nyt 3 pv tehnyt samaa ja kyllä alkaa jo itseäkin kyllästyttää. Työnkuvaani kuuluu muutakin, mutta ei noi vanhat paarmat siitä välitä nyt kun ovat saaneet uuden orjan. Syö kyllä aika hyvin motivaatiota.
Kommentit (2)
Meillä aloitti uus työntekijä ja annetaan sille nyt helpoimmat tehtävät jotka saattavat tuntua tylsiltä, mutta jonkun nekin on tehtävä. Myöhemmin sitten opetetaan seuraava työ.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Alue: Aihe vapaa

Mulle uutena sopii tehdä mitä vain, kunhan saan palkan.
Mistä en pidä, on huono käytös. Äkäiset ämmät tiuskii ja puuskuttaa, kun kysyy joitakin... Ala on yksinkertaisia rutiineja täynnä ja oppi menee perille paremmin, jos on normaali ihminen vastassa, eikä pikkunatsi.
Virolaiset ja venäläiset asiakaspalvelutyötä tekevät ovat olleet kaikista inhottavimpia. Heitä on vähän ja silti nousevat ekana mieleen. Poikkeuksia on monia, mutta näin olen kokenut asiakaspalvelutöissä.