Mikä Postia vaivaa?
Tämä toistuu JOKA KERTA: eli siis jos valitset toimituksen esim. klo 12-16 välillä niin se ei VAHINGOSSAKAAN tule ainakaan ennen sitä klo 16 ja yleensä vaan myöhässä. Aina tätä hiton odottamista!
Kommentit (7)
mOiKkULi!!! Onpas ikävä juttu!!! Toivottavasti saat toimiin :))))
Kusti polkee hitaammin vaikka nyt on käytössä sähköpyörä.
Järjestään oma posti menee naapurille. Suomesta on tullut kehitysmaa.
Postin toiminta on nykyään todella syvältä. Olen tilannut syksyn/talven mittaan neljä eri lähetystä eikä minkään tuonti/saapuminen ole mennyt putkeen. Joka kerta olen joutunut hakemaan eri paikoista kahdella bussilla, vaikka kilometrin kävelymatkan päässä on automaattilokerot ja Postin palvelupiste Prisman yhteydessä. Kerran ilmoitettiin maanantaina, että lähetys saapuu lähiarkipäivänä klo 8 - 16. Eli koko vko piti odotella sitä pakettia, mutta onneksi olen etätöissä. Muuten ei olisi onnistunut. Muilla kerroilla olen tosiaan hakenut Lidlistä, S-Marketista, K-marketista, joihin kaikkiin on mentävä kahdella bussilla!!! En tilaa enää yhtään mitään Postin toimitettavaksi! Tiedän monta muutakin tapausta kavereitten kertomina, kun Posti on vienyt paketin hevonkuuseen. Yksi paketti palautui lähettäjälle kahden vkon seikkailun jälkeen, vaikka osoite ja nimi paketissa oli ihan oikein.
Budjetti, postimiesten tilalla musttanaamoja, kermankuorijafirmat.
Vierailija kirjoitti:
Paketti teki 244 km matkaa yli viikon.
Meillä meni Pirkkalasta Tampereella 10 työpäivää. Itse en enää lähetä lainkaan normaaleja kirjeitä, koska ne hävisivät joka toinen kerta. Plus-merkillä saa seurantatunnuksen, joka toivottavasti aktivoisi Postia toimittamaan lähetyksen perille. Tosin kerran on tällainenkin lähetys hävinnyt ennen kuin ehti asiakkaalle, eikä tietenkään minkäänlaista korvausta tullut.
DHL on hyvä vaihtoehto jos lähetyksellä on jotain arvoa.
Paketti teki 244 km matkaa yli viikon.