Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella laktoosi intoleranttisen kanssa

Vierailija
31.01.2021 |

Olen semmonen ja nimittäin todella moni heittää pilkkaa ja vitsejä minun sairaudesta. Olen jo melkein tullut siihen pisteeseen, että pitäisi salata sitä. Vaikka se olisi erittäin tuskallista ja vaikeata.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole "sairautta". Enkä usko, että kukaan siitä vinoilee, ellette ole jotain 12-v. Oliko muuta?

Vierailija
2/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yleinen vaiva ja siihen löytyy tarvittaessa apteekista myös laktoosia pilkkovia tabletteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole "sairautta". Enkä usko, että kukaan siitä vinoilee, ellette ole jotain 12-v. Oliko muuta?

Jopa ne +40 ukot ovat työmaalla heittäneet vitsejä siitä. Aina saa kuulla todella huonoja juttuja... Esimerkki: "Ei ole pojalle laktoositonta maitoa. Otatko kahvin kanssa oikeeta maitoo nii pääset ummetuksesta erroon."

Vierailija
4/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Sellaisen kanssa en välttämättä voisi seurustella joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja.

Vierailija
5/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Sellaisen kanssa en välttämättä voisi seurustella joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja.

En minäkään. Enkä sellaisen, joka on noin herkkähipiäinen pienestä (joskin hölmöstä) vinoilusta.

Vierailija
6/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun sellaisen kanssa.

Vierailija
7/7 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kielinatsi joka peukuttaa omaa kommentia? Oletko sinkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi