Millaiset ihmiset syövät tervaleijona-pastilleja?
Joka kaupassa niitä myydään mutta en tiedä kuka niitä ostaa.
Kommentit (21)
Minä ostan toisinaan. Lapsuudesta asti olen pitänyt niistä.
Nuoret ja minä seuraavaksi, olen 45v.
Tätä olen kerran kaupankassalta kysynyt, ei muistanut koko 10v aikana mitä on kassana ollut että joku olisi ostanut.
Yli 30 -vuotias, tradenomi, avoliitossa, ei lapsia, työelämässä, hoikka ja urheilullinen -eli ihan tavallinen :D
Miksi? Matala verenpaine - lääkkeeksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat
Veikkaan, että nämä. Eivät ole ihan niin vahvoja kuin jotkut mynthonit.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen kerran kaupankassalta kysynyt, ei muistanut koko 10v aikana mitä on kassana ollut että joku olisi ostanut.
Missä asut? Tervapastillit ovat suositumpia pohjoisessa.
Pastilli hyvä mutta snapsi parempi
Minä, 46 v nainen. Oon tykänny niistä aina, ihan lemppareita oli ne ilman sokeripäällystettä, pienessä keltaisessa rasiassa olevat mustat Leijona-pastillit. Mut niiden myynti loppui jo kauuuuaaaan sitten. Syön myös irttareina myytäviä tervapiruja.
Minä 38 v onnellinen hoikka äiti-ihminen olen tykännyt tervaleijonista aina. Kahvista jää ikävä jälkimaku suuhun, joten taskussa kulkee aski tervaleijonia maun parantamiseksi.
Nuorempana taisin niitä ottaa koska muissa oli makeutusaineita, mutta ei sen jälkeen.
Minä. Jauhan niitä, kun teen ristikoita. Myös töissä keskittymistä vaativissa jutuissa noita kuluu. 33 v. nainen.
Ajalla ennen koronaa minulla oli aina avokonttorissa tervapastilliaski käsillä, jos toimiston kuiva ilma alkaa yskittää.
t. mies
Viinaan menevät. Peittävät juopottelua.
Siis....
Onko todellakin niin, että terviksiä syödäkseen täytyy "olla jotakin" ja ilmeisesti negatiivista??
Minusta ne on yksinkertaisesti hyviä, siis ne joissa sokeripinta, tosi hyviä.
Uskomaton tämä palsta....tai siis osa sen kävijöistä...
Vierailija kirjoitti:
Siis....
Onko todellakin niin, että terviksiä syödäkseen täytyy "olla jotakin" ja ilmeisesti negatiivista??
Minusta ne on yksinkertaisesti hyviä, siis ne joissa sokeripinta, tosi hyviä.
Uskomaton tämä palsta....tai siis osa sen kävijöistä...
Ja sieltä löytyi pastillinsyöjä, kutsuu niitä ooikein lempinimellä! Tunnusta heti mitä peittelet!
Aika hyvä kysymys. Minäkin ihmettelen samaa.