Onko teille tullut viimeaikoina puheluita salaisesta numerosta?
Minulle soitti henkilö, joka halusi lukea minulle raamattua ja keskustella siitä. Mikäköhän tässä on takana? Aloin miettiä, että oliko tämä joku huijauspuhelu ja tyhmänä jäin keskustelemaan hänen kanssaan, kun oli ihan ystävällisen kuuloinen ja lopetti itse puhelunkin...
Kommentit (6)
Minullekin on kaksi kertaa viime vuoden aikana soittanut vanhempi naishenkilö, joka on halunnut muutaman minuutin ajan puhua Jeesuksesta kanssani. Olen uskonnoton agnostikko, mutta olen kuunnellut ja kertonut näkökulmani aiheeseen liittyen. Varmaankin jostakin seurakunnan vapaaehtoistyöstä kyse. Ei käännyttänyt eikä tuputtanut uskontoaan minulle, varsin harmitonta.
Soitto tuli salaisesta numerosta, oli sairaalasta, lääkärillä oli minulle asiaa. Yks Jehovan todistaja soitti muttei salaisesta numerosta, harmitti kun en älynnyt kysyä mistä oli numeroni onkinut selville, heiltähän tiedonkeruu ja rekisterien pitäminen seurakunnan ulkopuolisista muistaakseni kiellettiin. No, katsoin Fonectasta kuka minulle soitti, selvisi nimi ja osoite.
Onko muut vastannut tällaisiin puheluihin ja mitä niistä on seurannut? Ap