Kumpi on suurempi "haitta" ulkonäössä...?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoa on aika vaikka ei tietenkään mahdotonta saada pois, mutta huonot, ohuet hiukset ovat omaa syytä, koska terveellä ruokavaliolla saa hiukset tuuheiksi ja hyvään kuntoon.
Entä jos on kalju?
No ennemmin ne kilot saa pois entä tukan takasi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoa on aika vaikka ei tietenkään mahdotonta saada pois, mutta huonot, ohuet hiukset ovat omaa syytä, koska terveellä ruokavaliolla saa hiukset tuuheiksi ja hyvään kuntoon.
Entä jos on kalju?
Kaljuuntuminen johtuu ainakin osittain huonoista elämäntavoista (ruoka, tupakointi jne.)
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha ..skaa!!! Hiuslaatu on geneettistä ja itse siihen voi vaikuttaa vain rajallisesti.
Täähän on piristävää.. Mulla on molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on piristävää.. Mulla on molemmat.
Yes... sama vika täällä...
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä! Tarkoitit varmaan; .... ylipaino on omaa syytä, koska terveellä ruokavaliolla saisi kropan hyvään kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on kalju?
Kaljuuntuminen johtuu ainakin osittain huonoista elämäntavoista (ruoka, tupakointi jne.)
Nyt et muuten yhtään tiedä mistä puhut...
Vierailija kirjoitti:
Miten selität joidenkin lihavien paksut hiukset? Eivätkö he olekaan lihavia huonon ruokavalion takia, josta sanojesi mukaan seuraa ohuet hiukset?
Vai olisiko sittenkin niin, ettei ruokavaliolla ole väittämääsi suoraa vaikutusta hiuksiin?
Tiedän kaksi vakavasti ylipainoista näistä, joiden ruokavalio koostuu todella kyseenalaisteta jutuista: sipsiä, kakkua, pikaruokaa ja limsaa. Mutta tässähän se vitsi tulee: Molemmilla on hiukset kuin jumalattarilla - pitkät (yli pepun), paksut ja kiiltävät!
Itse painan reilusti yli 30v sen 45kg ja syön pääasiallisesti terveellisesti ja monipuolisesti. Hiukseni ovat kuin rotan viikset, ohuet, helposti katkeilevat ja helposti rasvottuvat. Yäk.
Miten voisi houkutella lihavaa ohuthiuksista naista laihduttamaan ja hoitamaan hiuksiaan paremmin?
Kaljuuntuminen on lähes aina geneettistä, toisinaan sairauksista johtuvaa. Ensimmäisessä tapauksessa asialle ei mahda juuri mitään (paitsi hormonilääkkeillä) ja toisessa riippuu sairaudesta. Hiuslaatuun tietenkin saa rajallisesti vaikutettua elintavoilla.
Jotakuinkin maltillisen ylipainon taas saa käytännössä aina pois elintapojen muutoksella kun vaan näkee vaivaa.
Jaha, joku uus huonot hiukset on omaa syytä -hullu 😂
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö ei todellakaan saa, jos syyt ovat hormonaalisia.
Jos on tarpeeksi hyvä kroppa, niin kukaan ei edes huomaa sitä hiuslaatua.
Olen ollut laiha ja minulla oli ohuet hiukset, olen ollut lievästi ylipainoinen ja minulla on ohuet hiukset. Laihduttaessa ja ikääntyessä hiukset vielä ohenivat lisää :( tasan ei käy onnen lahjat, mutta joo, normaalipaino on kiva (koska silloin kroppa näyttää hyvältä), tukkaa voi jotenkin aina laittaa sen verran että on siedettävä.